2010年11月11日 星期四

Good News!!!

今朝晨早就收到個 Good News!!! 係入境處打比我, 話新工人個visa 已經批左喇, 可以今日安排去攞!


原本我係expect 星期一/二先有, 而家早左, 真開心!


我就當然好開心啦, 不過, 我諗滕滕就唔開心喇, 如果佢知道呢個姐姐以後唔再係到!


豬仔, sorry 呀, 媽me唔想你唔開心架, 不過真係迫不得己我先咁做, 因為我知道佢都好錫你, 但係佢就因為貪得無厭先攪到自己而家呢個地步!


我希望新工人姐姐對你都好好啦, 不過, 你都要合作喎, 唔好成日都扭計豬呀!!!


3 則留言:

  1. 恭喜恭喜!!!希望滕滕早日適應啦~~~
    [版主回覆11/13/2010 14:51:00]希望係啦, 佢而家見唔到個工人就唔會扭計嘅, 一見到佢就扭佢玩, 扭佢抱; 我諗唔好比滕滕睇住佢走, 就應該冇事嘅!

    回覆刪除
  2. 擺佢係你媽媽到住兩日,等佢淡忘得唔得呢?
    [版主回覆11/15/2010 20:03:00]我姨甥仔睇住佢亞媽走, 成個童年都冇開心過! 雖然個工人唔係滕滕亞媽, 但係滕滕平時對個工人多過對我呀!

    回覆刪除
  3. 咁所以唔好比佢睇住衰人走囉!!!
    [版主回覆11/15/2010 22:36:00]我就係諗住咁, 所以要星期四表姐放假嚟接走滕滕去玩先攪掂佢!

    回覆刪除