今日係第一次去YWCA 到上PLAYGROUP, 真正FEEL到 PLAYGROUP原來真係幾流!
成個過程都係我估計內, 唱下歌, 比佢地坐下車仔, 行下玩下, 唯一係估唔到就係有TEA 食!
可能冇比滕滕瞓陣覺, 所以係嗰個幾鐘頭裏面, 得佢一個最曵, 另外有3個男人, 都冇佢咁痴線, 而另外3個女仔, 就真係成嚿蕃薯咁, 成個過程得佢一個係到發皮4, 又唔係坐定, 人地唱歌拍手佢就要走去玩玩具車, 唔理MISS, 到左做運動嗰PART, 佢又走去話要坐車, 一見到車就要, 乜嘢都見唔到, 亦到唔理, 最乖就係食TEA 嗰時, 呢個餵食鬼, 見到有嘢食, 就HER住要食, 人地都未開始就已經發出嘈音話佢好唔耐煩, 要快D食, 都唔使講, 佢更係第一個食完啦, 仲要成杯水飲晒, 同係屋企一樣, 渴水渴食症咁, 真係失禮死人!
食完嘢, 就用手指印印印, 人地用手指, 佢就成隻手掌, 話極都唔聽, 又唔理, 都唔知印左D乜!
(一隻一隻手指印, 係我嘅, 只係我自己一雙情願想佢跟我咁做, 不過可惜!)
我起初真係以為滕滕都算OK, 唔算係曵, 不過從今日開始, 我諗我要改觀, 因為今日得佢一個係痴左線!
同熙熙咪一樣樣...所以我而家俾佢去gym, 尤得佢走飽佢...
回覆刪除[版主回覆12/13/2010 22:21:00]唉! 真係頭暈!
我一向都覺得play group , gym 呢d 係扼人d 錢.........
回覆刪除@@...咁佢可能返學會好d 既
[版主回覆12/13/2010 22:21:00]真係厄厄地架, 不過係YWCA上會平D, 所以先比佢去玩下啫!