2010年12月7日 星期二

唔明!

我都唔係好明, 點解D工人走, 點都一定偷D嘢走架!


我發現唔見左支香水, 我問個新工人嚟到嗰時, 個廁所係唔係只係得3支香水, 個新工人答我係, 我話應該有4支係到! 個新工人問我使唔使CHECK下佢D嘢, 我話唔需要喇, 只係想知你嚟到時係唔係已經冇左一支, 如果係, 咁即係比之前嗰個偷左!


老公問我會唔會係個新工人, 我話應該唔會係, 如果係偷都再過多一陣啦, 咁搶狂咩, 一番工就偷嘢?! 我段估要落手都唔會咁快囉!


 


3 則留言:

  1. 咁佢比得你check 都證明佢冇偷野
    [版主回覆12/10/2010 16:26:00]所以佢咁講, 我都冇懷疑係佢!

    回覆刪除
  2. 你就當比佢嘅帛金啦
    [版主回覆12/10/2010 16:25:00]比帛金都比多佢啦, 成4嚿幾水架!

    回覆刪除
  3. 要佢死幾次, 俾多幾次帛金佢囉
    [版主回覆12/13/2010 22:28:00]比多幾次, 都嘥我D錢呀!

    回覆刪除