日日新鮮就日日甘! 真係唔 til 佢那星都唔得!
今朝我番到公司, 滕滕都仲未起身, 我打番屋企, 諗住電話嚮, 滕滕會起身, 但係都冇, 所以我打到番去, 我同個工人講整咩比滕滕 lunch! 再到成十點, 滕滕都仲未起身, 我又再打番去, 問下個工人有冇睇過滕滕, 佢話有, 不過我見唔到囉, 所以我叫個工人去望下滕滕, 睇下有冇唔舒服!
個工人一開門, 滕滕就醒喇, 但係係呢個moment, 我好似見到佢冇帶 mask! 我問佢有冇帶, 佢就話我而家帶! 而家帶??? 咁即係一路整滕滕 d 餸都冇帶啦??? 我把火又嚟喇!!!
尋晚已經講得好清楚要full day 帶 mask, 而家又冇帶, 係唔係玩嘢呀???????????
中午, 我又同個agent 講, 我話我真係頂佢唔撚順, 叫佢同我搵過個工人把啦, 我真係忍無可忍喇! 個agent 同我收左線, 就打比個工人, 跟住又再打番比我, 個agent話個工人知道自己錯, 今次死晒狗喎! 因為佢同個工人講再係咁, 就唔會再有機會比佢!
好喇, agent 叫我比多3、4日時間睇下個工人有冇改善, 因為佢今次真係知衰! 我個心諗, 而家先知衰, 遲唔遲d呀!!!
今晚番到屋企, til佢那星都覺得自己對佢好, 因為真係糟口都想講埋出嚟, 因為我見到滕滕著左4件衫, 除左件底衫之外, 其餘3件都係厚嘢, 而且仲成頭濕晒! 今晚究竟幾多度呀, 今晚都唔凍啦, 起碼都有廿三度, 使唔使著咁多衫呀! 睇到呢個情況, 我真係忍唔住就係咁鬧!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 因為滕滕成個背脊起晒粒粒! 真係佢老味!!!!!!!!
我一路鬧,就一路嘈,我同個工人講,如果陳小姐知道你d咁嘅 performance, 我怕佢會放上網, 到時任何一個人都睇到你d performance 咁差, 我怕你以後都唔使搵到嘢做!
佢聽到我咁講, 佢定左望住我, 跟住我又再嚇佢, 我唔係同你講笑, 我之前嗰個工人已經比個agent post 左係internet 上面, 任何一個人都可以睇到, 佢已經入左bad list到, 所以我怕你再係咁做嘢, 到時我幫你唔到!
個工人聽完我講, 就即刻同我say sorry, 叫我比多次機會佢! 比機會你? 我已經三番四次咁比機會你, 每一樣嘢叫你唔好, 你都要challenge 我, 一樣照做!
我比機會你, 咁你可唔可以比機會我呀???
PS. 今晚番到嚟, 我發現個工人比滕滕玩到連個相機都壞埋, 唔火都嚟就有鬼!!!
唉!真係無話可說 @@ 佢哋有時好似唔係好識分熱同凍;我哋頭筅返公公到食飯,我去到公公到見到亞女著住三件衫 (唔計件 body 底衫) @@
回覆刪除[版主回覆12/15/2010 14:44:00]你話佢地唔識分冷熱, 咁我又唔明佢地點解熱就識除衫, 凍又識著衫喎! 我跟本就覺得佢地唔細心!
我真係好同情你,仲乜你啲工人咁架???
回覆刪除[版主回覆12/15/2010 14:45:00]我都覺得我好黑仔!!!
日日新鮮日日金,唉!!!!!!!!!!!
回覆刪除真係想叫呢個工人去食屎呀!
回覆刪除[版主回覆12/21/2010 00:14:00]如果唔係要佢同我湊仔, 我真係好想講粗口小佢呀!!!