已經係第5次!!! 滕滕啱啱好番冇耐, 又再病過!!! 上個星期六又要去探DR, 已經係第5次睇醫生!
我都唔知個工人仲乜撚嘢, 真係九把幾火! 一早起身已經FEEL到天氣凍左, 佢居然同滕滕只係著左件薄背心, 一睇到, 我就第一時間問佢仲咩唔同佢著多件衫, 個工人答我話佢覺得唔凍喎!
大佬, 你做緊嘢就更係唔凍啦, 滕滕仲食緊藥架, 佢起身又點會無啦啦熱呀, 比D SENCE 啦!!! 好啦, 到左星期六, 同滕滕去完INTERVIEW 之後, 帶左佢番屋企, 我地就出左去黃金睇下D CAM, 唔記得左鎖左房門, 個心已經諗唔知個工人醒唔醒目, 求其都攞D毛巾同佢冚住瞓晏覺啦, 點不知一番到去問佢, 佢答我冇喎! 真係火都嚟埋!!! 二話不說我就問佢, 咁你今晚瞓覺我唔比被係冚得唔得呀????
真係忍唔住, 我小左佢一大餐, 我話佢, 我真係睇唔到你湊BB有咩EXPERIENCE 囉, D咁SIMPLE 嘅嘢都要我講, 要我提, 你食緊藥瞓覺, 可唔可以唔冚被呀! 成日都係D CARELESS MISTAKE, 究竟你湊BB有幾好, 我真係睇唔到囉!
都係已經講左3次, 所有冷衫、我嘅紫色衫、同埋所有褸, 都唔可以放入洗衣機洗! 今朝, 我發現左件兔毛冷衫居然又比個工人放左入洗衣機裏面! D兔毛衫甩甩地毛架, 洗完, 其他D黑色衫黐晒我件冷衫D毛! 我問佢究竟知唔知咩係冷衫呀? 佢居然答我, 你話係紫色先唔好入洗衣機之嘛!!! 我把火又嚟喇!!!!!!! 所以我再講多一次, 所有冷衫、紫色衫同埋所有褸都唔可以放入洗衣機, 如果下次你都仲唔記住, 咁所有衫都用手洗喇, 我唔想次次都同你REPEAT 完又再REPEAT!
叫我再攞起個鑊剷, 我真係十分之不願意, 不過, 我睇見個工人煮嘅嘢, 未食都已經想嘔! 一係就隔日薯仔雞翼, 一係就食抄菜同菜煎蛋! 真係人都癲! 個人其實已經好肚餓, 但係對住D咁嘅餸就真係好唔開胃, 水no飯之餘, 仲要一路食就一路反! 冇錯, 佢當初已同左我講佢煮餸唔叻, 但係就唔好撚隔日就薯仔雞啦! 點解? 因為唔使諗, 又唔使睇火嘛! 我問佢識唔識蒸排骨, 佢話識, 我問佢識唔識炸菜蒸豬肉, 佢又話識! 咁點解我買左d豬肉同排骨唔整呀??? 原因可能係因為佢唔食豬肉, 所以就唔整, 如果整豬肉, 咁佢就要整多一樣餸比自己! 有冇咁7懶呀??? 唔通我成Q日倍你食薯仔雞咩, 痴乜線架!!! D豬肉買左番嚟, 成個星期都未食完! 點解? 因為佢每日只係整DD比滕滕食, 咁食法點食完呀??? 咁滕滕除左頭兩日係食新鮮豬肉, 跟住之後就日日食埋D唔新鮮架喇! 你話我有幾撚反眼吖! D豬肉係一斉食架, 一斉頂晒咪最多兩三日, 滕滕就真係陰公啦, 成埋D幾日嘅豬肉, 真係痴九撚7線架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 而家唯有我日日同佢講聽日整咩整咩! 我真係唔想滕滕食埋D唔新鮮嘅嘢喇!!! 而且老公係到, 盡量都我嚟煮喇, 因為老公直頭同我講, 之前嗰個工人煮佢都已經唔想食, 咁何況呢個!!!
唉, 死啦, 點算呀!!! 我真係反撚晒眼呀!!!
換過一個啦,貨不對辨
回覆刪除[版主回覆12/07/2010 22:55:00]換過個, 又再補錢再比機票佢! 幾千蚊都可以比, 但係又換, 又要由頭TRAIN 多一次, 最慘就係如果又換過一個都係咁, 就真係命都短幾年呀!!!
我睇你d blog都覺得燘,真係換左佢把啦~
回覆刪除[版主回覆12/07/2010 22:56:00]我怕換過一個又係咁! 又要補錢換, 但係又怕下一個都係咁咋!
無試用期架??
回覆刪除[版主回覆12/08/2010 22:55:00]我都想有呀, 起碼有保障吖! 可惜冇呢!
噢!!!硬食...但係而家貨不對辦喎,都無得傾呀?
回覆刪除[版主回覆12/10/2010 16:17:00]係HK政府規定架!
睇見我都好驚呀!................
回覆刪除都唔知點揀工人好~~~~~~~~~~~~~~~
[版主回覆12/10/2010 16:17:00]真係只係可以講: 靠撞彩!