2010年12月4日 星期六

又一新攪作!

自閉左幾日, 冇寫成個星期, 今日終於都想寫喇!


由上個星期開始, 滕滕又有新玩意, 就係佢同我係新聞睇到嘅一樣, 就係張D玩具掉出街!


我都唔知係佢邊樹學番嚟, 佢又冇睇到人地咁樣做, 而且我已經唔會係佢面前申隻手出窗, 因為我知道小朋友一定有樣學樣啦, 但係到左今時今日, 都避免唔到!


好彩個窗口出面有個花糟, 佢所有掉出去嘅玩具就係晒個花糟到, 每晚只有等滕滕瞓左, 我先開個窗花執番晒入嚟!


2 則留言:

  1. @@ 你唔o係度咪大件事....呢d 真係要罵同打喎...咁佢先唔會做
    [版主回覆12/07/2010 23:04:00]我而家等緊機會, 佢一係我面前做, 佢就大0樂喇!

    回覆刪除
  2. 你終於寫番BLOG就好喇! 我好掛住滕滕呀! 佢咁曳真係要打喎, 會唔會係個新工人做過呀? 快D STOP 佢先得喇.
    [版主回覆12/07/2010 23:05:00]佢呢幾日又冇喇, 我等緊佢下一次, 如果比我見到, 佢就大獲!

    回覆刪除