2010年12月12日 星期日

Do u want to challenge me?

請左個工人番嚟, 都唔明點解放假都仲係要做到隻狗咁!


個工人星期五開始唔舒服, 尋日比佢瞓左大半日, 煲埋弼比佢食, 連夜晚餐飯都唔使佢煮, 諗住比佢多d休息等佢快d好, 所以預備滕滕今日d餸我都唔使佢, 自己整埋佢, 點不知佢今日放假就晨咁早就出左去! 叫佢瞓多一陣先好出去, 都唔死聽! 早知原來放假係精神d, 咁我唔使同佢做咁多嘢啦!


今日未停過, 吸塵洗衫煮飯執屋, 原來我發現平時滕滕瞓晏覺, 唔知佢做乜Q嘢嘅呢? 個廚房好dirty! 滕滕d床舖被冚, 佢嚟左咁耐就未換過! 執嘢其間, 比我發現左個工人d 污糟衫到有佢d內衣褲係到! 之前我已經覺得好奇怪, 仲咩佢沖完涼冇掠d underware 出嚟, 唔使洗架, 一問原來知道佢掉埋落洗衣機到洗! 我咁大個女, 所有underware 都係自己用手洗, 咁多年都係咁, 我自己都唔會放落洗衣機, 你憑咩可以放落去洗衣機呀!!!


之前我已經同佢講過一次, 所有d underware 唔可以放落洗衣機! 今日又比我發現佢又係咁! 個工人番到嚟, 我就問佢, 記唔記得我咁咁咁同你講過, 佢居然答我記得! 我用講東話問佢, 仲咩記得都仲要放落去洗衣機? 佢唔答我! 跟住我就用英文同佢講, u need to answer my question before u want to go! 真係一個迷, 同中文問, 佢就唔出聲, 只係望住我, 我用英文問, 佢就答我 sorry呀, 太太! 跟住我問佢, 你話你記得我講過, 但係就去做, are u want to challenge me? 今次佢就好快答我no 喇!


我真係唔知可以忍到幾耐!


3 則留言:

  1. 換人喇, 我都唔駛再講咁多喇!!!
    [版主回覆12/13/2010 22:22:00]我今日同左個AGENT 講, 我已經忍無可忍喇!

    回覆刪除
  2. 你不如一邊忍,一邊揀個工人啦...
    [版主回覆12/13/2010 22:23:00]我都係咁諗!

    回覆刪除
  3. 真係想死!究竟佢有無做過姐姐同埋有無將啲說話放响心!
    [版主回覆12/15/2010 14:52:00]如果佢有, 我就唔使反到咁啦!

    回覆刪除