請左個工人番嚟, 都唔明點解放假都仲係要做到隻狗咁!
個工人星期五開始唔舒服, 尋日比佢瞓左大半日, 煲埋弼比佢食, 連夜晚餐飯都唔使佢煮, 諗住比佢多d休息等佢快d好, 所以預備滕滕今日d餸我都唔使佢, 自己整埋佢, 點不知佢今日放假就晨咁早就出左去! 叫佢瞓多一陣先好出去, 都唔死聽! 早知原來放假係精神d, 咁我唔使同佢做咁多嘢啦!
今日未停過, 吸塵洗衫煮飯執屋, 原來我發現平時滕滕瞓晏覺, 唔知佢做乜Q嘢嘅呢? 個廚房好dirty! 滕滕d床舖被冚, 佢嚟左咁耐就未換過! 執嘢其間, 比我發現左個工人d 污糟衫到有佢d內衣褲係到! 之前我已經覺得好奇怪, 仲咩佢沖完涼冇掠d underware 出嚟, 唔使洗架, 一問原來知道佢掉埋落洗衣機到洗! 我咁大個女, 所有underware 都係自己用手洗, 咁多年都係咁, 我自己都唔會放落洗衣機, 你憑咩可以放落去洗衣機呀!!!
之前我已經同佢講過一次, 所有d underware 唔可以放落洗衣機! 今日又比我發現佢又係咁! 個工人番到嚟, 我就問佢, 記唔記得我咁咁咁同你講過, 佢居然答我記得! 我用講東話問佢, 仲咩記得都仲要放落去洗衣機? 佢唔答我! 跟住我就用英文同佢講, u need to answer my question before u want to go! 真係一個迷, 同中文問, 佢就唔出聲, 只係望住我, 我用英文問, 佢就答我 sorry呀, 太太! 跟住我問佢, 你話你記得我講過, 但係就去做, are u want to challenge me? 今次佢就好快答我no 喇!
我真係唔知可以忍到幾耐!
換人喇, 我都唔駛再講咁多喇!!!
回覆刪除[版主回覆12/13/2010 22:22:00]我今日同左個AGENT 講, 我已經忍無可忍喇!
你不如一邊忍,一邊揀個工人啦...
回覆刪除[版主回覆12/13/2010 22:23:00]我都係咁諗!
真係想死!究竟佢有無做過姐姐同埋有無將啲說話放响心!
回覆刪除[版主回覆12/15/2010 14:52:00]如果佢有, 我就唔使反到咁啦!