我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2010年12月8日 星期三
我好驚~
今晚老公又通宵OT, 11:15打過一次比佢冇人聽, 11:45再打多次, 佢聽電話喇, 不過背境就好靜, 佢話佢係廁所. 不安心情又出現, 唔知佢係唔係真係番左工, 我想打去佢公司, 但係如果佢真係番左工, 我就怕比佢鬧, 如果佢真係冇番, 我唔知真係會點.
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言