2012年9月1日 星期六

游水~

今日見天氣都OK, 咁我地就去沙灘游水喇!

呢隻豬仔真係越嚟越大膽, 越游越出, 我真係好驚佢無啦啦會舉起雙手, 跟住個水泡會脫左出嚟囉!

 

呢個老豆仲攪笑, 佢見幾個亞嬸彎晒身係到摷D沙, 佢話佢又摷下睇下有D咩喎!

喂喂喂! 睇住個仔仲好啦!

因為我呢個亞媽怕晒, 所以次次都成差唔多五點先去, 所以玩到差唔多六點未夠一個鐘就走喇! 唯有下次再玩過啦~


1 則留言:

  1. 今個星期三後期開始大風及有雨,入秋了~~~
    [林林回覆09/05/2012 15:08:09]係吖~~~
    [版主回覆09/05/2012 14:47:52]其實如果唔係今年潤五月, 而家都已經過左中秋喇!
    [林林回覆09/04/2012 17:17:17]天文台講架
    [版主回覆09/03/2012 15:25:30]咁快?! 我都仲未去游水呀!

    回覆刪除