好朋友想轉工, 因為覺得本身份工嘅offer 唔好, 而老闆又三番四次咁洒佢, 話會同佢re-view, 但係年幾都冇同佢調整過! 好朋友唔奮氣, 因為覺得自己被騙! 再者, 因為佢係睇數, 眼見d sales 係咁加人工, 幾千幾千咁加, 而自己一毫子都冇加過, 條氣就更加chok!
我用左成年時間, 不斷咁同佢解釋, 因為佢唔係對外幫公司搵單搵錢, 所以係老闆角度, 佢只係一個文職人員, 唔見得對公司會有大respect, 所以就算係加, 都唔會加幾千咁多! 但係, 縱使我不斷咁解釋, 雖然佢係明, 但係佢唔化, 因為佢仍然都繼續唔順!
我反問番好朋友, 我叫佢比個原因嚟, 仲咩事你要同d sales 睇斉一樣加咁多先??? 佢答唔到我, 因為佢跟本就心知肚明(佢自己咩料)!
好朋友好辛苦好辛苦先搵到一份工, 人工多三千, 不過就唔係做會計咁簡單, 而且仲要管人!
我個好朋友, 我識左佢成廿年, 我都未見過佢發皮4 or 鬧人 or say no, 所以當佢想轉呢份工時, 我已經提醒佢, 去管人並唔係一件簡單事, 會好有挑戰性, 而且, 對上有老闆, 對下有下屬, 各方面都要兼顧!
好朋友見多成三千蚊, 佢就話自己都想去試下, 因為佢都想挑戰下自己嘅能力!
份新工, 已經做左有三個月有多, 係呢三個月裏面, 好朋友有好多問題, 尤其係佢一d唔聽話嘅下屬, 佢唔知點去處理, 好多時都儲埋一堆, 就打嚟問我點去做! 而對佢老闆, 好朋友亦都有d無所適從, 因為佢問比老闆話, 唔問又比老闆話!
番工頭一個月, 我冇擔心好朋友handle唔到, 但係到左第二個月, 好朋友嘅一連串比我嘅問題, 我就開始有d擔心, 而家第三個月, 好朋友仍然有問題都走嚟搵我! 咁樣, 我真係怕好朋友跟本能力有限..........
我, 可能當初真係做錯, 我係錯左去鼓勵佢, 我唔應該去鼓勵佢去試份新工, 我雖然幫佢去分析過佢應唔應該去做, 因為我應該係知道佢跟本係一個唔識睇眉頭眼額嘅人, 要佢去對上又對下, 佢好朋友嚟講, 跟本實在太難.........
咁大個人, 做乜野決定都唔可以賴人既!
回覆刪除你唔使又入自己數。
[版主回覆09/06/2012 17:12:48]咁佢冇賴我, 只不過, 因為我呢個好朋友係冇咩主見, 所以佢樣樣嘢都會走嚟問左我意見, 跟住先敢去做........
睇完成篇嘢,我都唔知你錯係邊...
回覆刪除如果佢真係無咁嘅能力去應付呢份工,係一係去叫佢上下堂,學下人際管理,下下咁問人,佢係咪比埋佢份人工你先?
[版主回覆09/13/2012 14:13:27]所以我咪話係我錯囉~
[林林回覆09/13/2012 12:51:28]唔好拿屎上身啦~~~
[版主回覆09/13/2012 12:26:55]我錯在, 就係唔應該鼓勵佢!
希望半年後你唔會出一篇咁既卜講我 @@
回覆刪除我都擔心handle唔到
[版主回覆09/11/2012 15:51:18]你只係選擇性聰明!
[Chris回覆09/11/2012 15:21:33]我一直都只係行 "靚"既路線
無拉拉比你話我聰明. 有d唔慣添
[版主回覆09/11/2012 15:10:13], 你咁聰明, 我一講你就明啦, 除非, 你係唔化啦!