2012年9月10日 星期一

生積~


自從上次滕滕腸胃炎之後, 成個人就好似生積咁!

一日最少食5餐!

一起身食包+牛奶!

番到學校又再食餅or 包!

放學番嚟又成晒成一碗飯 or 碗半米線!

下午瞓醒又餅干+豆漿!

夜晚7點又成碗半飯+餸

食完飯就食水果

到我八點開飯, 佢又過嚟偷食我d餸

八點半九點左右就食雪糕

到左差唔多十點, 佢靜靜雞係我耳邊講: 媽me, 我好肚餓呀!

嘩~ 又要比餅+豆漿佢飲!


我知道生蟲好似冇咁開胃, 所以應該係生積!
 

1 則留言:

  1. haha 食到都好既, 好過食唔到
    [版主回覆09/14/2012 12:44:50]咁又係呀! 起碼好過有D小朋友唔好食, 咁就會好懊惱囉~

    回覆刪除