http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
我早兩日睇 e 生時磅左重 116+10!!!!!! 不過呢個磅數已持續左2-3年, 生完就係咁既磅數。我都要諗 d 野攪下。[村姑 C 9 仔 *.*回覆09/18/2012 12:01:01][版主回覆09/18/2012 11:56:38]係囉~ 生左之後都冇乜輕番, 我除左請第三個工人嗰時瘦左10磅之後, 而家呢個又回復番喇! 可能我地而家安安定定, 所以就咁囉!我會繼續REPORT番呢個產品, 如果WORK WORK地, 你都可以考慮試下!
你要記住小心身體呀,其實你減個幾磅就唔洗靠呢啲嘢啦,每日跑30分鐘都得啦[林林回覆09/21/2012 15:52:37]哈,列入一個迷系列[版主回覆09/21/2012 14:40:51]就係唔係先奇![林林回覆09/21/2012 14:33:52]你老闆住附近?[版主回覆09/21/2012 14:13:17]冇計啦, 鬼叫老闆搵D咁偏遠地方咩![林林回覆09/21/2012 12:15:06]咁都夜啦[版主回覆09/21/2012 11:52:36]咁又唔係日日, 不過一個星期最少都有3日囉~[林林回覆09/18/2012 17:39:34]我無諗過你咁夜先返到屋企~~~[版主回覆09/18/2012 17:25:00]因為我係油塘番工, 唔塞車都要一個鐘頭15分鐘先番去, 好似尋晚咁, 我搭6:12班車, 塞左兩次車, 番到去都20:15喇! 咁食埋個飯, 都要八點半啦![林林回覆09/18/2012 16:42:33]嘩!!!咁夜架喇?![版主回覆09/18/2012 16:05:17]時間都唔夠用! 因為我食埋飯都要抖一陣先去跑架, 但係嗰時已經九點幾, 而滕滕, 未夠10點就要入房預備瞓喇, 所以跟本都冇時間做![林林回覆09/18/2012 15:57:04]帶埋滕滕落街跑得唔得呀?[版主回覆09/18/2012 14:36:32]如果我有30分鐘出嚟跑, 我都會去! 不過, 我番到屋企, 跟本連安安定定可以坐係到睇電視嘅時間都冇呀!
我早兩日睇 e 生時磅左重 116+10!!!!!!
回覆刪除不過呢個磅數已持續左2-3年, 生完就係咁既磅數。
我都要諗 d 野攪下。
[村姑 C 9 仔 *.*回覆09/18/2012 12:01:01]
[版主回覆09/18/2012 11:56:38]係囉~ 生左之後都冇乜輕番, 我除左請第三個工人嗰時瘦左10磅之後, 而家呢個又回復番喇! 可能我地而家安安定定, 所以就咁囉!
我會繼續REPORT番呢個產品, 如果WORK WORK地, 你都可以考慮試下!
你要記住小心身體呀,其實你減個幾磅就唔洗靠呢啲嘢啦,每日跑30分鐘都得啦
回覆刪除[林林回覆09/21/2012 15:52:37]哈,列入一個迷系列
[版主回覆09/21/2012 14:40:51]就係唔係先奇!
[林林回覆09/21/2012 14:33:52]你老闆住附近?
[版主回覆09/21/2012 14:13:17]冇計啦, 鬼叫老闆搵D咁偏遠地方咩!
[林林回覆09/21/2012 12:15:06]咁都夜啦
[版主回覆09/21/2012 11:52:36]咁又唔係日日, 不過一個星期最少都有3日囉~
[林林回覆09/18/2012 17:39:34]我無諗過你咁夜先返到屋企~~~
[版主回覆09/18/2012 17:25:00]因為我係油塘番工, 唔塞車都要一個鐘頭15分鐘先番去, 好似尋晚咁, 我搭6:12班車, 塞左兩次車, 番到去都20:15喇! 咁食埋個飯, 都要八點半啦!
[林林回覆09/18/2012 16:42:33]嘩!!!咁夜架喇?!
[版主回覆09/18/2012 16:05:17]時間都唔夠用! 因為我食埋飯都要抖一陣先去跑架, 但係嗰時已經九點幾, 而滕滕, 未夠10點就要入房預備瞓喇, 所以跟本都冇時間做!
[林林回覆09/18/2012 15:57:04]帶埋滕滕落街跑得唔得呀?
[版主回覆09/18/2012 14:36:32]如果我有30分鐘出嚟跑, 我都會去! 不過, 我番到屋企, 跟本連安安定定可以坐係到睇電視嘅時間都冇呀!