完全係一個迷!!!
上個星期已經番左奶奶到食飯! 但係大姑奶就冇番! 今晚又要番去, 因為今晚大姑奶番!
大姑奶個人好神化, 個人又坐唔定, 10分鐘前同10分鐘之後可能講嘢又唔同! 不過個人就快人快語, 一d都唔會做作!
就係因為佢快人快語, 所以先攪到我對佢有點兒那個, 尤其係生左之後!
滕滕呢個moment, 已經開始學我地大人講嘢! 上次見完兩個姑奶, 番到屋企就已經講"等勤勤"(係佢地姐弟之間嘅暗語, 意思係食煙咁解), 無啦啦就同我講佢想等勤勤!
今次見完大姑奶, 頭先番到屋企, 滕滕就無啦啦同我講 "我想落樓下食支煙先!"
聽到, 我就第一時間打比老公, 同佢講佢個仔講佢想落樓下食支煙! 老公聽到冇出聲, 因為佢心中有數啦, 又係因為佢家姐囉!
講完食煙, 就同我講食屎! 因為又係佢大家姐講囉!
我唔明囉, 咁大個人, 個仔都成十幾歲, 點解都仲咁樣架???
佢覺得係不拘小節吧~所以咪唔洗理人囉
回覆刪除[版主回覆10/09/2012 17:33:50]而家唯有就講一次就扣佢一粒糖囉! 呢個方法而家好彩都work work地~!
[林林回覆10/04/2012 12:26:34]咁你快啲調教返滕滕啦
[版主回覆10/03/2012 20:33:08]最慘佢教壞細路呢!!!