2012年9月30日 星期日

完全係一個迷!!!


上個星期已經番左奶奶到食飯! 但係大姑奶就冇番!  今晚又要番去, 因為今晚大姑奶番!

大姑奶個人好神化, 個人又坐唔定, 10分鐘前同10分鐘之後可能講嘢又唔同! 不過個人就快人快語, 一d都唔會做作!

就係因為佢快人快語, 所以先攪到我對佢有點兒那個, 尤其係生左之後!

滕滕呢個moment, 已經開始學我地大人講嘢! 上次見完兩個姑奶, 番到屋企就已經講"等勤勤"(係佢地姐弟之間嘅暗語, 意思係食煙咁解), 無啦啦就同我講佢想等勤勤!

今次見完大姑奶, 頭先番到屋企, 滕滕就無啦啦同我講 "我想落樓下食支煙先!"

聽到, 我就第一時間打比老公, 同佢講佢個仔講佢想落樓下食支煙! 老公聽到冇出聲, 因為佢心中有數啦, 又係因為佢家姐囉!

講完食煙, 就同我講食屎! 因為又係佢大家姐講囉!

我唔明囉, 咁大個人, 個仔都成十幾歲, 點解都仲咁樣架???

1 則留言:

  1. 佢覺得係不拘小節吧~所以咪唔洗理人囉
    [版主回覆10/09/2012 17:33:50]而家唯有就講一次就扣佢一粒糖囉! 呢個方法而家好彩都work work地~!
    [林林回覆10/04/2012 12:26:34]咁你快啲調教返滕滕啦
    [版主回覆10/03/2012 20:33:08]最慘佢教壞細路呢!!!

    回覆刪除