原本今日下午係冇嘢做架, 點不知同學11點send個whatsapp嚟話佢一家三口去小欖BBQ, 如果有興趣就join佢地喎!
老公番通宵, 我要等到佢瞓到五點幾六點先番去亞媽到食飯, 所以一見到個message就即刻扒晒飯去喇! 因為同學係個group chat到話去BBQ, 所以亞sir一聽到有得b, 都話join埋喎!
因為BBQ場對落有個沙灘, 所以食左一陣就比滕滕D煩功, 煩到我同佢去玩左一陣!


冇諗過會去沙灘玩囉, 玩到成身都係沙, 呢個百厭仔真係吖!
今日, 我又熱到頭都痛埋喇~ 燒到差唔多五點, 我地就走先, 因為首先番去食藥, 食左藥就沖番個涼跟住就出去亞媽到食飯喇!
玩埋今日, 放埋聽日, 後日就番學喇, 今晚仲係樓下玩左一陣先番屋企, 真係玩到學都唔想番咁济!
冇諗過會去沙灘玩囉, 玩到成身都係沙, 呢個百厭仔真係吖!
今日, 我又熱到頭都痛埋喇~ 燒到差唔多五點, 我地就走先, 因為首先番去食藥, 食左藥就沖番個涼跟住就出去亞媽到食飯喇!
玩埋今日, 放埋聽日, 後日就番學喇, 今晚仲係樓下玩左一陣先番屋企, 真係玩到學都唔想番咁济!
有得玩, 盡情玩 lu!!!
回覆刪除滔滔今朝起身都話唔起身返學 ~ hee heee
[版主回覆10/03/2012 20:35:56]間學校唔知西人多, 連亞嬸都好多! 嗰次學校繼個介紹, 介左成差唔多半個鐘有多!
不過, 我都係覺得, 比佢地接觸多d先唔會怕, 所以唔係太貴, 我都會比佢去上下堂囉~
[村姑 C 9 仔 *.*回覆10/03/2012 13:59:04]我見有咁多西人老師, 以為係國際, 不過有咁多, 應該每班都分到個全程跟住卦。唔係 d 西人老師咪好得閒?
我個仔唔抗拒英文, 依家間唔中會整句英文比我接。不過佢阿媽我 d 英文都唔係好標準, 都係比 d 正西人補補佢好 d。
[版主回覆10/03/2012 13:11:32]更係唔係國際學校啦, 只係間學校想扮國際啫!
滕滕唔係好敢講英文, 我平時同佢講, 叫佢跟我講下佢都好似唔係好敢咁, 咁咪比佢見多d西人囉!
[村姑 C 9 仔 *.*回覆10/03/2012 13:06:56]玩得開心 d 呀!! :)
不過, 滕滕唔係返緊國際學校 ga 咩? 點解仲補咁多英文?
我呢 d 土炮學校, 想佢接觸多 d 西人英文先同佢補英文。
[版主回覆10/03/2012 11:52:13]上個星期六先開始第一日之嘛, 佢番英文班, 上完堂老師就同我講佢上堂遊魂呀!
玩完4日, 今日番一日學, 聽日又去旅行喇, 下個星期都唔知番學點算!
我都玩得唔夠盡興呀~~~
回覆刪除[版主回覆10/10/2012 12:21:02]如果你日日都去, 就真係發左達, 可以買成橦村屋喇!!!
[林林回覆10/04/2012 12:25:19]我呢幾日無去旅行呀
[版主回覆10/03/2012 20:33:43]你去左咁多次旅行都話唔夠!
haha...細路仔係咁架啦, 有得玩就咩都唔記得晒
回覆刪除你老公係有同你去架嘛?