而家滕滕每日番嚟, 都自動自覺去做功課(可能姐姐間唔中都有提下), 到我放工番去到就可以比我檢查喇! 真係very good啦!
呢兩日感冒冇番學, 不過就有去學校到攞功課番嚟做! 因為冇上堂, 所以滕滕係油顏色嗰part, 見到係一棵三角形嘅樹就油左綠色喇!
油綠色, 真係正常過正常, 亦都非常啱, 不過, 嗰版功課就話唔係油綠色, 係油黃色!
睇到油錯, 我就第一時間同滕滕講: 哎呀! 錯左呀! 要擦晒佢喇!
滕滕聽到話要擦晒佢, 佢就問我: 媽咪! 係唔係 oh my god 呀?!
跟住, 仲比滕滕質問我, 點解樹樹唔係油綠色, 而要油黃色, 點解唔可以油綠色喎!
亞仔, 我都唔知點解架, 咁你都睇到個功課係寫住個三角形color左係黃色, 咁老師話油黃色就油黃色囉!
因為秋天樹葉係黃色
回覆刪除[F回覆01/01/1970 08:00:00]F