我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2012年10月26日 星期五
收聲喇~
呢排比滕滕攪到頭都暈晒, 去邊到上堂都喊喊喊! 又唔係未去過, 咁仲咩事喊呢??? 真係另人費解!
11月初又係廸廸尼silver card open day, 咁我尋日就同滕滕講, 叫佢勇敢d啦, 又唔係未去過, 都唔知有咩咁驚, 如果佢唔再喊, 遲d廸廸尼開門, 我就可以帶佢去玩喇!
結果, 今日下午去上堂, 真係冇喊到, 而且仲同我講佢今日好叻好勇敢, 一d都冇喊過!
希望真係就咁就完喇, 唔好再話驚係到喊喇!
1 則留言:
林林
2012年10月30日 凌晨1:30
佢應該喊慣咗
[版主回覆11/01/2012 11:06:45]佢今個星期又好勁咁冇喊喇! 真係一個迷!
回覆
刪除
回覆
回覆
新增留言
載入更多…
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
佢應該喊慣咗
回覆刪除[版主回覆11/01/2012 11:06:45]佢今個星期又好勁咁冇喊喇! 真係一個迷!