2012年10月23日 星期二

心中有數!

早兩個月, 馮小姐正為左煩個舊工人唔同佢續約, 又開心又煩惱時, 佢個AGENT同佢講, 終於幫佢搵到新工人喇!

如果換左個舊工人之後, 佢就可以除去佢個姑奶, 唔使再等佢姑奶日日上去佢屋企同個工人講, 有咩都唔使聽太太講, 唔使理太太(因為新工人講英文, 佢姑奶唔多掂)! 而個工人亦都知道, 馮小姐已經搵個AGENT再搵工人, 所以舊工人更加想提早走, 最好比佢即走就最好喇!

不過, 馮小姐話個AGENT幫佢搵左半年都搵唔到工人, 見有個新工人, 縱使之前係未完約就冇做, 都照要喎!  我唔明, 佢咁多所謂嘅好朋友, 點解都問唔到有冇人介紹AGNET比佢嘅??? 搵左半年都搵唔到一個? 唔係亞化! 咁間AGENT食屎為生呀???

上個星期, 馮小姐話個新工人個VISA出左喇, 咁就同個舊工人講話佢可以走, 點不知佢個工人玩嘢喎, 話而家唔想走住喎!

馮小姐尋日朝一番嚟就同我講呢件事, 我唔明, 點解佢D人, 可以蠢得咁交關!

本身佢同個工人關係已經唔好, 成日比佢姑奶係到扇風點火, 明知個工人唔老嚟自己, 咁當時個工人話可以早走, 就要佢簽嘢啦! 等個新工人到就可以第一時間掃佢走, 而家, 就比人玩番轉頭!

個工人咁PK, 我叫隻豬補番錢佢早走等佢份CONTRACT 唔完整到好呀, 點不知隻豬兜問我, 咁個新工人未到, 有幾日真空咁點呀! 你話D人係唔係死蠢吖!!! 新工人個VISA都批左, 咁咪安排個新工人早D到囉!!!

馮小姐應該自己心中有數啦, 個工人有幾憎佢, 佢應該知, 不過, 梗係D人又蠢又唔係接受現實, 仲以為自己對個工人好好!


1 則留言:

  1. 請個工人真麻煩,一日到黑都煩工人
    [林林回覆10/26/2012 12:30:53]希望我唔洗試
    [版主回覆10/24/2012 13:53:34]請工人真係好叉好叉煩架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除