早兩個月, 馮小姐正為左煩個舊工人唔同佢續約, 又開心又煩惱時, 佢個AGENT同佢講, 終於幫佢搵到新工人喇!
如果換左個舊工人之後, 佢就可以除去佢個姑奶, 唔使再等佢姑奶日日上去佢屋企同個工人講, 有咩都唔使聽太太講, 唔使理太太(因為新工人講英文, 佢姑奶唔多掂)! 而個工人亦都知道, 馮小姐已經搵個AGENT再搵工人, 所以舊工人更加想提早走, 最好比佢即走就最好喇!
不過, 馮小姐話個AGENT幫佢搵左半年都搵唔到工人, 見有個新工人, 縱使之前係未完約就冇做, 都照要喎! 我唔明, 佢咁多所謂嘅好朋友, 點解都問唔到有冇人介紹AGNET比佢嘅??? 搵左半年都搵唔到一個? 唔係亞化! 咁間AGENT食屎為生呀???
上個星期, 馮小姐話個新工人個VISA出左喇, 咁就同個舊工人講話佢可以走, 點不知佢個工人玩嘢喎, 話而家唔想走住喎!
馮小姐尋日朝一番嚟就同我講呢件事, 我唔明, 點解佢D人, 可以蠢得咁交關!
本身佢同個工人關係已經唔好, 成日比佢姑奶係到扇風點火, 明知個工人唔老嚟自己, 咁當時個工人話可以早走, 就要佢簽嘢啦! 等個新工人到就可以第一時間掃佢走, 而家, 就比人玩番轉頭!
個工人咁PK, 我叫隻豬補番錢佢早走等佢份CONTRACT 唔完整到好呀, 點不知隻豬兜問我, 咁個新工人未到, 有幾日真空咁點呀! 你話D人係唔係死蠢吖!!! 新工人個VISA都批左, 咁咪安排個新工人早D到囉!!!
馮小姐應該自己心中有數啦, 個工人有幾憎佢, 佢應該知, 不過, 梗係D人又蠢又唔係接受現實, 仲以為自己對個工人好好!
請個工人真麻煩,一日到黑都煩工人
回覆刪除[林林回覆10/26/2012 12:30:53]希望我唔洗試
[版主回覆10/24/2012 13:53:34]請工人真係好叉好叉煩架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!