今朝比個朋友叫左去滕滕間幼稚園聽個講坐, 因為只係k2家長先有通告可以去, 而我, 都係以聽住先嘅心態去聽下!
其實, 聽左又覺得都ok吖, 唔係一定要個小朋友 K2先去聽架, 因為個講者都教左一D同小朋友嘅溝通方式, 所以今次都有小小得著!
聽完講坐, 朋友話屯門有間消防局Open day, 所以跟住就各自各食飯, 食完就約係消防局等喇!
係消防局到, 滕滕唔知仲咩事好似好驚咁, 乜都唔玩, 唔睇又唔想去, 全程都要黐實我!



係消防局裏面有架巴士, 架巴士上層, 模擬左係火場裏面, 要搵出口, 而滕滕係呢到, 就驚到不得了(真係怕死!)!
頭先瞓瞓下, 仲發惡夢, 係到大叫大喊! 已經好耐冇見過佢發惡夢得嚟咁驚喇, 所以佢今日應該真係好驚囉
~
其實, 聽左又覺得都ok吖, 唔係一定要個小朋友 K2先去聽架, 因為個講者都教左一D同小朋友嘅溝通方式, 所以今次都有小小得著!
聽完講坐, 朋友話屯門有間消防局Open day, 所以跟住就各自各食飯, 食完就約係消防局等喇!
係消防局到, 滕滕唔知仲咩事好似好驚咁, 乜都唔玩, 唔睇又唔想去, 全程都要黐實我!
係消防局裏面有架巴士, 架巴士上層, 模擬左係火場裏面, 要搵出口, 而滕滕係呢到, 就驚到不得了(真係怕死!)!
頭先瞓瞓下, 仲發惡夢, 係到大叫大喊! 已經好耐冇見過佢發惡夢得嚟咁驚喇, 所以佢今日應該真係好驚囉
好少可 wor。咁多車, 以為佢一定好鐘意 tim。
回覆刪除[版主回覆10/16/2012 15:00:53]我都覺得佢應該會好鐘意囉, 點不知咁抗拒啫! 仲發左個前所未有嘅惡夢潻呀!
上次熙熙去見到咁多車, high都癲咗...仲唔見咗佢添wakaka....點解滕滕咁反常嘅....
回覆刪除[版主回覆10/16/2012 17:12:17]我都唔知囉, 又唔肯去睇, 又唔肯去玩, 我都唔知佢仲咩事!
消防局應該好正氣架,無奶油會見到"污穢嘢",唔通滕滕怕消防員叔叔,以為佢地係警察?
回覆刪除[版主回覆10/16/2012 17:13:16]佢見到警察都唔驚, 驚只係因為曵會比佢拉之嘛! D消防員都冇咩吖, 又唔惡死, 我都唔知佢點解會咁!
下年open day再帶佢去...
回覆刪除[林林回覆10/17/2012 17:02:51]哈哈哈哈哈哈哈,"去玩消防員"
[版主回覆10/17/2012 16:01:09]今個星期日報左名去玩消防員呀!