今日下午, 老師打電話嚟話滕滕今日係學校搣手甲, 搣到D手甲好尖之後就去拮隔離個女同學仔, 見人地唔出聲, 仲要去拮人地塊面!
搣手甲呢個壞習慣, 我已經想攪停好耐, 但係用咩方法都攪唔掂!
今日接左老師呢個電話, 真係唔罰唔得! 滕滕今之醒喇, 寧願打手都唔願罰企!
手指, 10隻手指貼晒膠布! 我話因為佢唔識愛錫手指, 所以就由我去幫佢保護D手指囉!

雖然我話就話由我去保護佢D手指, 不過佢都知道我係罰佢而貼住晒D手指, 跟住就不停咁話我以後都唔會曵架喇!

番工就要用腦去對住隻豬兜, 番到屋企就要用腦去對付隻豬仔, 真係想用少一陣個腦都唔得!
搣手甲呢個壞習慣, 我已經想攪停好耐, 但係用咩方法都攪唔掂!
今日接左老師呢個電話, 真係唔罰唔得! 滕滕今之醒喇, 寧願打手都唔願罰企!
手指, 10隻手指貼晒膠布! 我話因為佢唔識愛錫手指, 所以就由我去幫佢保護D手指囉!
雖然我話就話由我去保護佢D手指, 不過佢都知道我係罰佢而貼住晒D手指, 跟住就不停咁話我以後都唔會曵架喇!
番工就要用腦去對住隻豬兜, 番到屋企就要用腦去對付隻豬仔, 真係想用少一陣個腦都唔得!
嚇一跳! 我以為d手指傷晒,原來假狗! 咁都無咁驚~
回覆刪除[版主回覆10/24/2012 16:46:28]所以點解我要攪攪佢吖!
[村姑 C 9 仔 *.*回覆10/24/2012 16:06:18]吖唷~ 諗起都痛~ 10 指痛歸心呀~
[版主回覆10/24/2012 15:44:11]佢D指甲已經短到無可再短, 剪到無可再剪架喇, 如果有D CLICK手, 我都第一時間同佢剪左佢OR磨左佢(因為知佢有鋪引)! 同埋, 跟本D手甲唔係長, 佢有呢個壞習慣成日去搣, 所以成日搣到流晒血!
[村姑 C 9 仔 *.*回覆10/24/2012 15:36:20]咁 check 佢指甲 check 密 d, 一長就幫佢剪啦。
[版主回覆10/24/2012 13:52:55]佢隻隻手指都搣到凸凸凹凹, 成日都爆晒"江", 同傷晒都冇咩分別啦!
佢點會有咁大力搣手指甲呀???
回覆刪除[版主回覆10/26/2012 16:23:02]唔使洒鹽啦, 佢損左一濕水都痛架, 不過佢仲繼續搣之嘛!
[林林回覆10/26/2012 12:33:13]嘩!!!唔痛架咩?你試下係佢傷口灑鹽,等佢知道痛,唔敢再搣
其實即係等如bb食手搽啲苦汁咁啫
[版主回覆10/24/2012 15:28:31]其實.......有時FEEL到D指甲CLICK手, 我都會搣, 不過如果真係唔舒服, 我會搵指甲鉗, 但係, 條友仔FEEL到唔舒服都唔出聲, 寧願去搣爆甲搣到出晒血!
[林林回覆10/24/2012 14:46:02]你得唔得吖?我就搣唔到喇
[版主回覆10/24/2012 13:11:18]佢前世應該係耕田架! 佢連張玻璃枱到推得郁, 搣手指甲有咩難度啫!
呢個罸法都幾好喎
回覆刪除[版主回覆10/25/2012 14:23:08]雖然係浪費D, 不過我已經用晒我所用嘅招數都唔得, 咁就唯有希望呢個方法可以! 再唔得, 我都唔知點算喇!