2012年10月28日 星期日

樣衰!


點解滕滕而家影襯D相個樣要咁衰嘅???



罰左兩日貼手指膠布, 而家有時都仲係唔記得!



其實係邊到學番嚟架?



我話影好D啦, 番屋企比雪糕你食, 咁先好D咋!



唔會成日唔著衫係屋企, 因為怕ZIP一ZIP會冷襯, 不過一除衫就走左去!



著住衫就以為有D肉地, 但係其實個身一D都唔肥!



最肥, 真係得隻豬腳!





1 則留言:

  1. 好似肚仔最肥喎
    [版主回覆11/01/2012 11:08:00]都係小小啫, 如果希望可以的話, 就再肥小小就好喇! 因為如果一病又會瘦番, 所以冇事就最好儲番d quota啦!

    回覆刪除