2012年10月17日 星期三

很煩的媽媽???


上次因為老師比D回條要好趕急咁簽番, 而且如果參加項目, 仲要好快咁去柜員機入錢, 就係因為咁, 我就同老師反應番時間太少嘅問題!

尋日, 我又搵老師喇, 今次係因為滕滕學校有個閱讀計劃, 係係網上借學校圖書, 不過我就問老師可唔可以星期六我自己去學校圖書館到親身揀書! 因為我想睇下D書嘅內容啱唔啱睇我先去借, 因為我唔想借左番嚟先發現唔啱睇嘥晒D心機同時間囉!

不過, 老師解釋比我知, 因為如果我想星期六去, 就要增多人手(其實星期六學校書記部門係開架), 而增多人手就會另外學校嘅人手安排要重申整理!  再者, 老師話, 如果借左本書番去唔啱睇, 其實亦都有好處, 因為可以讓小朋友去分辦咩係有趣, 咩叫沉悶同冇趣味喎!

聽到老師講到沉悶呢個point 嘅時候, 我就好不避諱咁同老師講, 如果咁早比佢地了解到咩叫沉悶同冇趣味, 我好相信我反眼嘅時候會越嚟越多囉! 因為本身打開本書去睇同係電視上面學智識, 相對嚟講睇書就已經係好沉悶啦, 咁但係學校都多加鼓勵去睇多d書, 而且悶唔悶係大人灌輸比小朋友嘅, 如果咁快仲教埋個小朋友個"悶"字, 會唔會唔係幾好呢?!

其實我唔係有心"質"個老師, 我只係用我個point去比佢知我個睇法, 所以我同老師解釋晒之後,  老師都已經冇咩可以再同我講喇!

1 則留言:

  1. 個老師為咗唔想增加人手,就講埋啲咁嘅道理呀?可能我讀得書少啦,我唔明點樣分析有趣與沉悶,難道個老師認為一個3,4歲嘅小朋友可以讀晒書中內容???哈
    [版主回覆10/22/2012 14:21:21]我問下可唔可以啫~ 如果唔可以我都唔會迫學校嘅, 因為我知呢D係學校安排問題!
    [林林回覆10/22/2012 13:01:47]哦!!!原來係你多多要求
    [版主回覆10/19/2012 15:02:16]咁又唔算太A嘅, 因為好多嘢都要家長配合, 唔可以單靠老師, 再者一班兩個老師, 佢地日日對佢地半日就真係唔可以做到咁多嘢, 所以先叫我地去借D書番屋企同佢地睇下!

    不過, 佢地諗住上網睇可以方便D番工嘅家長, 但係可能就諗唔到我地咁多要求囉!
    [林林回覆10/19/2012 14:23:13]個老師好A字膊
    [版主回覆10/19/2012 12:51:50]佢當然係要D父母陪同啦, 佢地得嗰3-4歲, 上大人都可能啱啱學!

    回覆刪除