很煩的媽媽???
上次因為老師比D回條要好趕急咁簽番, 而且如果參加項目, 仲要好快咁去柜員機入錢, 就係因為咁, 我就同老師反應番時間太少嘅問題!
尋日, 我又搵老師喇, 今次係因為滕滕學校有個閱讀計劃, 係係網上借學校圖書, 不過我就問老師可唔可以星期六我自己去學校圖書館到親身揀書! 因為我想睇下D書嘅內容啱唔啱睇我先去借, 因為我唔想借左番嚟先發現唔啱睇嘥晒D心機同時間囉!
不過, 老師解釋比我知, 因為如果我想星期六去, 就要增多人手(其實星期六學校書記部門係開架), 而增多人手就會另外學校嘅人手安排要重申整理! 再者, 老師話, 如果借左本書番去唔啱睇, 其實亦都有好處, 因為可以讓小朋友去分辦咩係有趣, 咩叫沉悶同冇趣味喎!
聽到老師講到沉悶呢個point 嘅時候, 我就好不避諱咁同老師講, 如果咁早比佢地了解到咩叫沉悶同冇趣味, 我好相信我反眼嘅時候會越嚟越多囉! 因為本身打開本書去睇同係電視上面學智識, 相對嚟講睇書就已經係好沉悶啦, 咁但係學校都多加鼓勵去睇多d書, 而且悶唔悶係大人灌輸比小朋友嘅, 如果咁快仲教埋個小朋友個"悶"字, 會唔會唔係幾好呢?!
其實我唔係有心"質"個老師, 我只係用我個point去比佢知我個睇法, 所以我同老師解釋晒之後, 老師都已經冇咩可以再同我講喇!
個老師為咗唔想增加人手,就講埋啲咁嘅道理呀?可能我讀得書少啦,我唔明點樣分析有趣與沉悶,難道個老師認為一個3,4歲嘅小朋友可以讀晒書中內容???哈
回覆刪除[版主回覆10/22/2012 14:21:21]我問下可唔可以啫~ 如果唔可以我都唔會迫學校嘅, 因為我知呢D係學校安排問題!
[林林回覆10/22/2012 13:01:47]哦!!!原來係你多多要求
[版主回覆10/19/2012 15:02:16]咁又唔算太A嘅, 因為好多嘢都要家長配合, 唔可以單靠老師, 再者一班兩個老師, 佢地日日對佢地半日就真係唔可以做到咁多嘢, 所以先叫我地去借D書番屋企同佢地睇下!
不過, 佢地諗住上網睇可以方便D番工嘅家長, 但係可能就諗唔到我地咁多要求囉!
[林林回覆10/19/2012 14:23:13]個老師好A字膊
[版主回覆10/19/2012 12:51:50]佢當然係要D父母陪同啦, 佢地得嗰3-4歲, 上大人都可能啱啱學!