灣仔書展開時, 我就唔可以去, 所以今次就買多d啦!
其實我想買多d故事書, 因為滕滕好鐘意聽我講故仔, 而我揀故事書又有要求, 所以呢到唔係好多都幾難搵下!
尋晚同滕滕去睇故事書, 一睇就要我同佢睇左兩本, 佢差d仲話要睇埋第三本喎, 大佬, 一次過睇咁多, 我邊到可以成日搵咁多貨比你呀! 所以我估呢兩盒故事書暫時可以頂到一段時間下, 因為一盒有8本, 另外一盒就有10本!
係番公司途中, 我自己係到諗, 如果我要同滕滕睇晒咁多書, 真係要靠我自己努力, 因為如果我唔努力, 又點可能引導滕滕去吸收晒呢!
所以話, 做一個稱職嘅媽咪, 其實都幾辛苦下!
不如你睇下有無apps可以download啦
回覆刪除[版主回覆10/19/2012 12:53:30]我寧願去買D圖畫精美架, 因為自己睇到都唔想睇, 更何況佢係一個小朋友!
[林林回覆10/18/2012 12:56:09]你可以print出黎自制書本嘛
[版主回覆10/18/2012 12:45:46]我都DOWNLOAD左小小, 不過就唔想太多, 因為我唔想佢成日要搵我個電話嚟玩唔想睇書!
我唔讚成用apps....個個成日嗰度篤篤下都幾討厭
回覆刪除睇多d 書好.....:)
[版主回覆10/18/2012 12:46:35]篤下篤下我又唔覺討厭, 不過我就唔想佢成日卦住搵我個電話玩而唔想去睇書!