2012年10月19日 星期五

糾正錯誤!


上個星期發現滕滕揸筆有小小錯, 成日彎晒成隻手腕!  所以而家每晚都同佢油顏色, 糾正佢揸筆手勢!



再者今個星期又買左d練習簿比佢做, 而且佢仲鬼死咁有興趣, 一做就最左成10頁!

所以希望可以快d可以糾正到佢唔好再揸錯手勢啦!



1 則留言:

  1. 佢揸筆好好呀
    佢揸筷子正唔正確吖?
    [版主回覆10/24/2012 15:26:29]咁就冇計喇!
    [林林回覆10/24/2012 14:46:28]隻手好痛呀
    [版主回覆10/24/2012 13:10:08]咁証明左你唔夠堅定嘅決心!
    [林林回覆10/24/2012 11:53:08]我糾正唔到><
    [版主回覆10/22/2012 16:30:26]我都係大左, 自己先去糾正自己咋!
    [林林回覆10/22/2012 15:37:47]我到而家都學唔到揸筷子,所以你一定要教好呢樣嘢
    [版主回覆10/22/2012 14:29:27]佢而家揸筆都還可以, 不過有時都記得曲左隻手碗架, 所以我同佢講, 如果揸錯筆就要扣糖一粒! 咁之後佢多數都記得喇!

    揸筷子你又唔使擔心, 因為而家D筷子出得好好, 有D有晒窿比小朋友D手指仔穿入去, 一定唔會揸錯架!

    回覆刪除