http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
佢揸筆好好呀佢揸筷子正唔正確吖?[版主回覆10/24/2012 15:26:29]咁就冇計喇![林林回覆10/24/2012 14:46:28]隻手好痛呀[版主回覆10/24/2012 13:10:08]咁証明左你唔夠堅定嘅決心![林林回覆10/24/2012 11:53:08]我糾正唔到><[版主回覆10/22/2012 16:30:26]我都係大左, 自己先去糾正自己咋![林林回覆10/22/2012 15:37:47]我到而家都學唔到揸筷子,所以你一定要教好呢樣嘢[版主回覆10/22/2012 14:29:27]佢而家揸筆都還可以, 不過有時都記得曲左隻手碗架, 所以我同佢講, 如果揸錯筆就要扣糖一粒! 咁之後佢多數都記得喇!揸筷子你又唔使擔心, 因為而家D筷子出得好好, 有D有晒窿比小朋友D手指仔穿入去, 一定唔會揸錯架!
佢揸筆好好呀
回覆刪除佢揸筷子正唔正確吖?
[版主回覆10/24/2012 15:26:29]咁就冇計喇!
[林林回覆10/24/2012 14:46:28]隻手好痛呀
[版主回覆10/24/2012 13:10:08]咁証明左你唔夠堅定嘅決心!
[林林回覆10/24/2012 11:53:08]我糾正唔到><
[版主回覆10/22/2012 16:30:26]我都係大左, 自己先去糾正自己咋!
[林林回覆10/22/2012 15:37:47]我到而家都學唔到揸筷子,所以你一定要教好呢樣嘢
[版主回覆10/22/2012 14:29:27]佢而家揸筆都還可以, 不過有時都記得曲左隻手碗架, 所以我同佢講, 如果揸錯筆就要扣糖一粒! 咁之後佢多數都記得喇!
揸筷子你又唔使擔心, 因為而家D筷子出得好好, 有D有晒窿比小朋友D手指仔穿入去, 一定唔會揸錯架!