http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
哈哈哈,係邊到學到咁招積架?[版主回覆10/11/2012 12:10:55]我覺得應該係我朋友有次上嚟我屋企, 同我講佢個仔做功課時話好攰, 咁佢聽左入左腦囉!
我個仔仲未要做功課。仲可以得閒少少。 hee heee10月21日滔滔可以同滕滕比拚下邊個口水多 & 鼻隆大~ 哈哈~[版主回覆10/12/2012 12:57:58]佢D功課都係聯下線同埋油下顏色之嘛! 其實有幾攰啫! 應該係我地攰D囉, 番到去都仲要同佢地做功課!我都好期待10月21呀!!!
哈哈哈,係邊到學到咁招積架?
回覆刪除[版主回覆10/11/2012 12:10:55]我覺得應該係我朋友有次上嚟我屋企, 同我講佢個仔做功課時話好攰, 咁佢聽左入左腦囉!
我個仔仲未要做功課。仲可以得閒少少。 hee heee
回覆刪除10月21日滔滔可以同滕滕比拚下邊個口水多 & 鼻隆大~ 哈哈~
[版主回覆10/12/2012 12:57:58]佢D功課都係聯下線同埋油下顏色之嘛! 其實有幾攰啫! 應該係我地攰D囉, 番到去都仲要同佢地做功課!
我都好期待10月21呀!!!