2012年10月2日 星期二

口水多過浪~


今日老公番中班, 我專登同佢講話滕滕尋晚話好想佢去接佢放學, 咁等佢番工之前可以接滕滕放學! 呢招真使得, 因為老公果然去接滕滕放學跟再出去!

老師可能見係爸爸接放學, 今日就同老公講: "你個仔真係好多嘢講! 其他小朋友都多嘢講, 但係佢就真係不停咀!"

老師話係上堂時教佢地番到屋企, D功課要點做點做, 點不知呢隻豬仔居然爆左句: "嘩~ 咁多嘢做, 隻手好攰架喎!"

我好相信, 老師當時聽到一定反一反眼囉~!
 

2 則留言:

  1. 哈哈哈,係邊到學到咁招積架?
    [版主回覆10/11/2012 12:10:55]我覺得應該係我朋友有次上嚟我屋企, 同我講佢個仔做功課時話好攰, 咁佢聽左入左腦囉!

    回覆刪除
  2. 我個仔仲未要做功課。仲可以得閒少少。 hee heee
    10月21日滔滔可以同滕滕比拚下邊個口水多 & 鼻隆大~ 哈哈~
    [版主回覆10/12/2012 12:57:58]佢D功課都係聯下線同埋油下顏色之嘛! 其實有幾攰啫! 應該係我地攰D囉, 番到去都仲要同佢地做功課!

    我都好期待10月21呀!!!

    回覆刪除