尋日朝, 有個有display嘅電話打嚟:
女: 請問你識唔識言仔?
我: 我識好多個言仔, 你講邊個先?
女: 佢叫XX言!
我: 我識人, 唔會問人地住朵, 亦都唔知人地住名!
女: 佢住係XXX到!
我: 我都唔知我識嗰D言仔係住係邊, 究竟你打嚟仲咩事架?
女: 我老公話你成日煩住佢喎!
我: 我唔識你講嗰個言仔, 唔該你攪清楚先!
之後過左一陣, 就收到條女send嚟個SMS!
我睇完個message 之後, 就已經好明顯知道咩事! 過左一陣得閑d, 我就打番比條女!
我: 你今朝send左個message比我, 我想同你講, 我識嗰個言仔, 係7年前舊公司, 我想問下你, 你老公話我煩住佢, 佢有冇講係呢7年煩住佢, 定係係7年前煩住佢呢???
女: .........佢冇講呀, 不過佢話佢係玩你, 叫你唔好再搵佢喎!
我: 我話比你知, 好明顯係條仔係瞞住你出去瘟女啦, 跟住識左條女玩完之後fing唔甩, 所以就同你講係條女煩住佢囉, 跟住就求撚其作個電話比你, 話係條女架啦!
女: 其實我想知佢係唔係厄我........
我: 你冇嘢嘛, 個個男人出去瘟女, 都唔會同自己條女承認出去偷食架啦! 如果你出去溝仔, 你都唔會同你條仔承認你出去偷食啦!
女: 咁我其實都好大皮氣架.....佢都肯同我一斉!
我: 比我都唔飛你啦, 你咁戇九又信佢! 講幾講就信以為真, 就憑個message, 就知你易氹啦! 我自己d時間都唔夠嚟湊仔呀, 我都想有多d時間! 你使唔使我比個仔把聲你聽下呀! 唔該你唔好半夜三更打嚟嘈醒我個仔呀! 你兩個d嘢唔好搵著我嚟攪呀!!!
女: 唔使喇! 唔好意思呀!
我: 你真係唔使聽下我個仔把聲呀??? 比你聽下啦, 費撚事一陣你以為我厄九你!
女: 真係唔使喇!
我: 仲有, 呢排有d冇display嘅電話打嚟"給"線, 係唔係你嚟架?
女: .......係呀!
我: 乜你愛到你條仔不能自拔咩?? 你今年貴更呀?
女: ......我今年都有三十幾架喇, 不過好少拍拖經驗.........
我: 如果你有屋企就番屋企啦, 仲信條冚家產! 擺明貪你好困先同你一斉啦, 出去番完就番嚟搵你, 最好就係你又戇九九信佢囉, 比我都唔飛你啦! 仲有呀,唔該你地唔好再攪埋我喇, 我真係連痾屎都未得閑呀! 真係頂你兩個唔撚順!
女: sorry呀, 我唔會再打嚟比你架喇, sorry!
我唔係好明, 點解今時今日仲有D女咁超級on 9! 其實我唔需要同佢講咁多嘢, 不過聽到佢把聲(唔大聲唔惡), 就真係忍唔住同佢講囉!
睇睇下,我以為你地係朋友呢~~~
回覆刪除[版主回覆10/26/2012 16:24:04]我聽到佢原來係一個咁ON 9嘅女人, 真係忍唔住話佢囉!