2012年10月15日 星期一

因為你~

我以前唔飲冬陰公湯, 不過自從 Jessica去完新加坡之後, 送左呢d杯麵比我, 我就喜歡左!



因為我唔係好食得辣, 所以冬陰公已經係我極限! 起初 Jessica送嘅第一次, 一日食一個, 好快食完! 而第二次嘅呢四個, 好唔捨得食先左第一個, 因為我越食越鐘意!

2 則留言:

  1. 正呀, 我見荃灣有D水貨鋪有美國版....
    [版主回覆10/17/2012 16:08:38]我又唔記得比你喇, 因為我都預左你嗰份!!!

    回覆刪除
  2. 唔好客氣,無咩幾可送嘢比你,我都要多謝你的禮物呢~~~
    [版主回覆10/22/2012 16:27:50]
    [林林回覆10/22/2012 15:42:39]所以我已經覺得唔好食了,哈哈哈
    [版主回覆10/22/2012 14:23:39]如果想覺得好食, 就更係唔可以成日食啦~
    [林林回覆10/22/2012 13:00:52]呢啲耐唔耐食下好喇
    [版主回覆10/19/2012 15:03:11]有時朝早真係好餓, 都會食個麵! 不過盡量都係少食, 因為呢個月又肥左同重左喇!
    [林林回覆10/19/2012 14:21:32]可以食下午茶嘛
    [版主回覆10/19/2012 12:54:02]一個杯麵對我嚟講, 而家係唔夠飽架!
    [林林回覆10/17/2012 16:11:45]咁咪好囉,有時呀,我一個杯麵就一餐lunch喇
    [版主回覆10/17/2012 16:09:14]因為你, 我先多左樣嘢食咋!

    回覆刪除