http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
正呀, 我見荃灣有D水貨鋪有美國版....[版主回覆10/17/2012 16:08:38]我又唔記得比你喇, 因為我都預左你嗰份!!!
唔好客氣,無咩幾可送嘢比你,我都要多謝你的禮物呢~~~[版主回覆10/22/2012 16:27:50][林林回覆10/22/2012 15:42:39]所以我已經覺得唔好食了,哈哈哈[版主回覆10/22/2012 14:23:39]如果想覺得好食, 就更係唔可以成日食啦~[林林回覆10/22/2012 13:00:52]呢啲耐唔耐食下好喇[版主回覆10/19/2012 15:03:11]有時朝早真係好餓, 都會食個麵! 不過盡量都係少食, 因為呢個月又肥左同重左喇![林林回覆10/19/2012 14:21:32]可以食下午茶嘛[版主回覆10/19/2012 12:54:02]一個杯麵對我嚟講, 而家係唔夠飽架![林林回覆10/17/2012 16:11:45]咁咪好囉,有時呀,我一個杯麵就一餐lunch喇[版主回覆10/17/2012 16:09:14]因為你, 我先多左樣嘢食咋!
正呀, 我見荃灣有D水貨鋪有美國版....
回覆刪除[版主回覆10/17/2012 16:08:38]我又唔記得比你喇, 因為我都預左你嗰份!!!
唔好客氣,無咩幾可送嘢比你,我都要多謝你的禮物呢~~~
回覆刪除[版主回覆10/22/2012 16:27:50]
[林林回覆10/22/2012 15:42:39]所以我已經覺得唔好食了,哈哈哈
[版主回覆10/22/2012 14:23:39]如果想覺得好食, 就更係唔可以成日食啦~
[林林回覆10/22/2012 13:00:52]呢啲耐唔耐食下好喇
[版主回覆10/19/2012 15:03:11]有時朝早真係好餓, 都會食個麵! 不過盡量都係少食, 因為呢個月又肥左同重左喇!
[林林回覆10/19/2012 14:21:32]可以食下午茶嘛
[版主回覆10/19/2012 12:54:02]一個杯麵對我嚟講, 而家係唔夠飽架!
[林林回覆10/17/2012 16:11:45]咁咪好囉,有時呀,我一個杯麵就一餐lunch喇
[版主回覆10/17/2012 16:09:14]因為你, 我先多左樣嘢食咋!