真係激死人!
尋晚, 條氣真係好唔順, 諗住帶滕滕去玩開心下, 佢就死都話好驚!
結果尋晚比我話左佢成晚!
我話: 有得你玩都話唔好! 我就企係出面憝居居等你! 你估你去玩唔使比錢架! 要比錢叫你去玩都話驚! 你唔去玩, 我仲驚過你! 因為比左錢你唔去玩, 咁就嘥晒我D錢, 你話我驚唔驚吖! 驚! 驚! 驚! 人地個個小朋友都入去玩得不知幾開心, 你就話好驚! 人地嗰D小朋友冇錢去玩, 應該驚過你囉! 見到其他爸爸媽媽都企晒係到等D小朋友出嚟, 咁你係唔係怕我掉抵你, 唔等你就咁走左去先?(佢寧頭話唔係) 我都話係一出嚟就會見到我, 咁你應該安心入去玩啦, 你都仲唔肯??? 帶你去玩, 諗住你會好開心, 但係你就喊喊喊! 咁係唔係以後都唔好帶你去玩先??? 你咁驚, 即係以後都唔使帶你去玩啦??? 咁你以後係屋企好喇! 星期日姐姐就出街, 我就自己去街, 你咁驚就自己留係屋企, 咁就唔使驚啦!!!
講完一大輪訓話, 滕滕凹晒水! 我知道佢明白我講咩, 雖然我知道佢明白, 但係再問佢下次去唔去玩警察, 佢都係話唔去!
問左幾次之後, 佢都話唔去, 跟住我又再訓話佢喇, 誰不知佢無啦啦答我"去囉~ 不過都好驚!"
我FEEL到佢係想滿足我所以答我去, 但係, 我真係想佢係小朋友時, 有得玩就應該去玩多D囉!
父母都應該尊重下小朋友意願嘅
回覆刪除[版主回覆10/22/2012 16:20:58]佢鐘意靜態??? 我唔信囉!!! 叫佢坐多一陣都唔得呀!!!
[林林回覆10/22/2012 15:51:11]唔好勞氣啦,問清楚先啦,或者佢鍾意靜態呢
[版主回覆10/22/2012 12:34:27]係! 當然佢唔想, 我就應該唔好迫佢, 不過而家唔係迫佢讀書, 而係去玩! 玩又仲咩事咁辛苦呢!
好似你話, 應該係去旅行時攪到無安全感。過一排無野 ga la。佢都唔想既~
回覆刪除唔玩就由佢啦。等佢自信心返晒黎咪再玩過 law。
[版主回覆10/22/2012 16:22:01]希望真係過一排好D啦!