2012年10月24日 星期三

殘忍???

 星期一晚就已經開始罰滕滕10隻手指貼膠布, 尋日去街都貼, 只係係佢沖涼食飯瞓覺時間唔使貼去抖下D手指仔!



尋日同公公婆婆食完lunch番屋企都成四點幾, 我就話抖一陣就同隻豬仔落公園踢波, 咁算啦, 落公園踢波, 就比佢d手指抖下啦, 點不知踢完波再去玩sir 滑梯時, 比我睇到佢又搣手指!

我真係唔想對佢咁嚴厲囉, 但係真係唔嚴厲唔得, 所以佢尋晚就喊住問我可唔可以除左D膠布, 因為貼住D膠布, D手指好熱喎!


我比條片老公睇, 佢放工番嚟就問我, 點解個仔咁可愛我都仲可以咁忍心!

今日番工, 堂家姐就問我, 點解我可以咁殘忍, 仲指責我話我虐待個仔!

我想問, 我已經用晒我所有方法想佢戒除呢個壞習慣, 氹, 獎, "哦", 罰, 鬧, 鼓勵, 勸, 解釋, 但係奈何都唔得, 成日見佢都搣到流晒血, 唔通我又唔心痛咩?  如果我唔係咁樣做, 咁請問請教有何高見可以另到佢唔再搣手指先??? 我又唔明, 佢連自己個仔都未攪得掂, 請問又仲咩事CHALLANGE我?

自問我冇另到個仔身體有任何傷害, 我只係要佢知道佢唔識得去愛護手指, 咁就由我去幫助佢, 引導佢去戒甩呢個壞習慣囉, 我唔見得我咁樣做有幾衰囉!!!



2 則留言:

  1. 唔係好殘忍
    但佢訓左就除番會好d, 咁會"up" 住好似唔係幾好
    [版主回覆10/25/2012 14:20:14]佢瞓覺唔貼嘅, 因為我都想佢D手指透下氣, 如果24小時咁貼住唔比佢除, 咁我就真係有D變態喇!

    回覆刪除
  2. 或者你幫佢剪指甲剪入啲咪搣唔到囉
    [版主回覆10/26/2012 16:25:42]已經剪無可剪喇, 佢都仲係搣嗰下先吹脹!

    回覆刪除