http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
哈哈,所以我有時好享受一個人的晚餐,鍾意食咩都得,唔洗就對方[版主回覆10/22/2012 16:28:41]我地所以永遠都好難諗去食咩囉~[林林回覆10/22/2012 15:41:58]我鍾意試新嘢,唔試永遠都唔知佢係點嘛~~~[版主回覆10/22/2012 14:24:42]多, 但係未必好食呢! 有時我同我老公唔想試新嘢, 就係因為怕原來係好難食, 咁樣感覺好蝕![林林回覆10/22/2012 13:00:18]好多嘢食選擇喎[版主回覆10/19/2012 15:04:40]唔係, 仲有泰國菜, 茶樓, 和亭, EURO GOGO 同埋仲有個FOOD COURT架![林林回覆10/19/2012 14:14:00]哦!!!我以為得一間壽司店咋[版主回覆10/19/2012 12:56:56]唔係, 仲有其他餐廳, 不過除左FOOD COURT 同呢D壽司店係覺得一個人都可以去, 其他都要最少兩個人去先好囉! 而且, 我平時好少食壽司架, 而我又好鐘意食, 所以嚟緊嘅星期一, 我都會再去食多次! 個個星期一冇飯帶都去, 睇下自己食到幾時唔想食![林林回覆10/17/2012 16:12:31]得元氣一間餐廳咋?[版主回覆10/17/2012 16:07:52]我嚟緊星期一會再去多次
都可以食日本野架...唔食生咪得囉。[版主回覆10/22/2012 16:29:06]咁少熟食嘢嘛~
哈哈,所以我有時好享受一個人的晚餐,鍾意食咩都得,唔洗就對方
回覆刪除[版主回覆10/22/2012 16:28:41]我地所以永遠都好難諗去食咩囉~
[林林回覆10/22/2012 15:41:58]我鍾意試新嘢,唔試永遠都唔知佢係點嘛~~~
[版主回覆10/22/2012 14:24:42]多, 但係未必好食呢! 有時我同我老公唔想試新嘢, 就係因為怕原來係好難食, 咁樣感覺好蝕!
[林林回覆10/22/2012 13:00:18]好多嘢食選擇喎
[版主回覆10/19/2012 15:04:40]唔係, 仲有泰國菜, 茶樓, 和亭, EURO GOGO 同埋仲有個FOOD COURT架!
[林林回覆10/19/2012 14:14:00]哦!!!我以為得一間壽司店咋
[版主回覆10/19/2012 12:56:56]唔係, 仲有其他餐廳, 不過除左FOOD COURT 同呢D壽司店係覺得一個人都可以去, 其他都要最少兩個人去先好囉! 而且, 我平時好少食壽司架, 而我又好鐘意食, 所以嚟緊嘅星期一, 我都會再去食多次! 個個星期一冇飯帶都去, 睇下自己食到幾時唔想食!
[林林回覆10/17/2012 16:12:31]得元氣一間餐廳咋?
[版主回覆10/17/2012 16:07:52]我嚟緊星期一會再去多次
都可以食日本野架...唔食生咪得囉。
回覆刪除[版主回覆10/22/2012 16:29:06]咁少熟食嘢嘛~