2012年10月14日 星期日

一個人的午餐!

本身好鐘意食壽司, 因為我唔鐘意齋刺身咁流, 而係公司附近, 期待已久嘅商埸終於OPEN喇, 所以襯住今日係星期一冇飯帶嘅時候, 我就去左元氣食 lunch 喇!



老公唔鐘意食壽司, 而家仲生埋滕滕, 咁就已經好少去食日本嘢! 所以自己一個人, 鐘意食幾多就食幾多, 鐘意食d乜就食d乜, 唔使下下就住就住!

我唔介意自己一個獨行獨段, 因為得自己一個就顯得我更瀟洒嘛, 而且一個人清清淨淨, 唔需要去搵嘢同人講, 其實真係幾好!

2 則留言:

  1. 哈哈,所以我有時好享受一個人的晚餐,鍾意食咩都得,唔洗就對方
    [版主回覆10/22/2012 16:28:41]我地所以永遠都好難諗去食咩囉~
    [林林回覆10/22/2012 15:41:58]我鍾意試新嘢,唔試永遠都唔知佢係點嘛~~~
    [版主回覆10/22/2012 14:24:42]多, 但係未必好食呢! 有時我同我老公唔想試新嘢, 就係因為怕原來係好難食, 咁樣感覺好蝕!
    [林林回覆10/22/2012 13:00:18]好多嘢食選擇喎
    [版主回覆10/19/2012 15:04:40]唔係, 仲有泰國菜, 茶樓, 和亭, EURO GOGO 同埋仲有個FOOD COURT架!
    [林林回覆10/19/2012 14:14:00]哦!!!我以為得一間壽司店咋
    [版主回覆10/19/2012 12:56:56]唔係, 仲有其他餐廳, 不過除左FOOD COURT 同呢D壽司店係覺得一個人都可以去, 其他都要最少兩個人去先好囉! 而且, 我平時好少食壽司架, 而我又好鐘意食, 所以嚟緊嘅星期一, 我都會再去食多次! 個個星期一冇飯帶都去, 睇下自己食到幾時唔想食!
    [林林回覆10/17/2012 16:12:31]得元氣一間餐廳咋?
    [版主回覆10/17/2012 16:07:52]我嚟緊星期一會再去多次

    回覆刪除
  2. 都可以食日本野架...唔食生咪得囉。
    [版主回覆10/22/2012 16:29:06]咁少熟食嘢嘛~

    回覆刪除