2012年10月28日 星期日

有點兒尷尬..........


上個月同滕滕第一次去老人院探訪, 冇諗過D相會公開之餘仲比人TAG埋, 真係有D難為情~

唔識得就更係當然唔會覺得係咩啦, 但係識得嗰D走嚟問我, 我真係唔係好想答佢D問題!

睇到D相, 都應該知去老人院啦, 亞媽就專登打電話嚟問滕滕仲咩事D相裏面咁多公公婆婆喎, 又問滕滕仲咩事去, (其實當時個電話開左speaker, 亞媽知道我都聽到), 亞媽一路問, 我一路都冇搭過一句口! 亞媽見滕滕答唔到佢想聽個答案, 就終於叫我聽電話, 問我係唔係去老人院喎! 呢d就叫打爛沙盤問到篤喇! 我話唔使答都睇到啦, 仲咩事一定要我講得清清楚楚先死心呀???

D相post左係FB, 我就已經開始唔自在, 因為唔想比人知我去過探訪, 亦唔想比人問! 我已經問過負責機構位朋友, 叫佢下次可唔可以唔好TAG我, 因為比人問時我真係感到尷尬............

負責人問過我點解唔想佢TAG我, 我講左比佢知之後, 佢問我係唔係唔應該去理會人地點諗同點睇呢? 唔應該因為人地而點睇去改變自己嘅睇法喎!

其實條友都唔太清楚我份人囉! 

2 則留言:

  1. 好似自己可以 remove 個 tag ga。你試下。

    你同條友講, 有私隱, 想低調行善, 叫佢尊重返你既決定 law。
    [版主回覆10/30/2012 15:14:12]YES!
    [村姑 C 9 仔 *.*回覆10/30/2012 13:06:09]咁下次唔 tag 都 ok。
    [版主回覆10/29/2012 14:20:30]而家FB, 係唔可以我REMOVE, 要佢, 咁所以呢次我算喇, 叫左佢下次唔好TAG我喇!

    佢問左我點解, 我話想低調D, 佢答我呢D嘢唔怕比人知, 亦都唔使理我點比人話喎!

    佢同我睇法唔同, 但係佢都話尊重我, 下次唔TAG我喎~

    回覆刪除
  2. 你自己remove個tag啦
    [版主回覆10/31/2012 12:21:58]而家FB係唔可以我去REMOVE架!

    回覆刪除