2012年10月29日 星期一

痕死人~

 

咩事? 而家又唔係夏天, 仲咩事起身就起勢咁比嘢咬???





一起身, 個額頭同一個位咬左兩啖, 眼尾咬左一啖, 左手食指上節一啖, 下節一啖, 右手手指公雞肶位又一啖!

乜豬仔真係咁好味咩??? 分D嚟咬下我得唔得先??? 可能下半身有被冚住, 所以好彩雙豬腳冇事咋!


1 則留言:

  1. 買咗驅蟲器未呀?
    [版主回覆11/02/2012 15:53:54]其實我試過好多蚊樹, 試到都唔想再試, 所以點解今年冇買就係咁解!
    [林林回覆11/02/2012 15:47:51]買定無壞
    [版主回覆11/02/2012 11:36:38]冇買! 而家都凍喇, 等下年先啦! 不過今年已經好好, 因為三月時搵人嚟滅蟲, 今年冇好似往年咁比嘢咬到成隻腳起晒水泡, 所以呢幾啖已經係好舒服架喇!

    回覆刪除