http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
買咗驅蟲器未呀?[版主回覆11/02/2012 15:53:54]其實我試過好多蚊樹, 試到都唔想再試, 所以點解今年冇買就係咁解![林林回覆11/02/2012 15:47:51]買定無壞[版主回覆11/02/2012 11:36:38]冇買! 而家都凍喇, 等下年先啦! 不過今年已經好好, 因為三月時搵人嚟滅蟲, 今年冇好似往年咁比嘢咬到成隻腳起晒水泡, 所以呢幾啖已經係好舒服架喇!
買咗驅蟲器未呀?
回覆刪除[版主回覆11/02/2012 15:53:54]其實我試過好多蚊樹, 試到都唔想再試, 所以點解今年冇買就係咁解!
[林林回覆11/02/2012 15:47:51]買定無壞
[版主回覆11/02/2012 11:36:38]冇買! 而家都凍喇, 等下年先啦! 不過今年已經好好, 因為三月時搵人嚟滅蟲, 今年冇好似往年咁比嘢咬到成隻腳起晒水泡, 所以呢幾啖已經係好舒服架喇!