2012年10月21日 星期日

只係有小小好玩!

我, 期待已久嘅烈火童心, 今日終於到喇!  其實, 只係我一廂情願囉!

今朝我都擔心滕滕唔想去, 所以一直以嚟, 我都冇同佢講今日會出玩消防員, 只係尋日先同佢講今日出九龍塘玩, 尤其係上個星期去完消防局之後, 我就更加唔敢同佢講!

尋日同佢講去玩, 佢都已經同我講: 我唔想去玩!

所以去到會場我先同佢講玩消防員!  所以未知之前, 都係開心嘅!



換左衫之後都OK架, 因為佢以為我都一斉入去, 因為我都以為係一斉入去...........





見到滔滔都好開心架, 因為可以識朋友仔嘛, 點不知滔滔唔想SO佢 ! 之後, 鬥個鼻窿邊個大, 先開始有交流咋!

後嚟, 到入去玩之後, 佢知道我唔會一斉入, 就開始喊, 仲越喊越慘, 越喊越慘..........

氹左好耐都唔得, 結果真係要工作人員姐姐強的佢入去先得!

玩完之後, 又好開心咁出嚟喎!





走左之後, 我問佢好唔好玩, 佢居然答我: 有小小好玩啦, 不過就多多唔好玩!

唔好玩出嚟咁開心架咩??? 咁我又再問, 如果下次玩policeman, 你去唔去呀? 佢答我: 唔去呀!

不過, 果然不出我所料, 滔滔媽咪whatsapp個group chat, 到六點幾就問下次christmas左右就有policeman玩喇! 睇嚟, 我要攪攪腦汁喇!





2 則留言:

  1. 個個小朋友唔同。滕滕唔鐘意玩都無法子。好似有個 衫都唔肯換, 無入去。話事話 $398 都真係有 d 貴。不過又好熱鬧, 滔滔好 like 熱鬧。
    我個滔滔依家愈來愈霸道, 又小氣, 好鬼衰! 真失禮~
    近排小小事就連最愛佢既爸爸 & 姐姐都嬲。反而呢期好妥我 bor!! 鬧佢都詰我好乖~
    [版主回覆10/22/2012 11:02:52]如果可以比我同佢一斉, 佢一定好鐘意囉! 你估佢唔想玩咩, 佢只係唔想我唔係到之嘛!

    佢地番左K1, 又轉左校, D同學唔同左, 又學左另類嘢番嚟, 好似我嗰個咁, 而家開始都鬧姐姐喇, 大聲叫唔得唔好唔想唔比! 以前都唔會!

    滕滕而家都開始識扁咀喇, 好似唔想睬我咁, 但係又怕比我鬧!

    回覆刪除
  2. 但係滕滕好開心喎,仲乜佢有咁嘅心態呢?
    工作人員姐姐強的佢入去邊呀?
    [版主回覆10/22/2012 16:23:19]嗰到你唔玩就尤你囉, 你比左錢唔玩佢尤得你, 點會迫入黑房呀!
    [林林回覆10/22/2012 15:49:54]我以為的佢入黑房,所以佢驚
    [版主回覆10/22/2012 12:36:42]佢出嚟時係好開心架!!! 我都唔知佢仲咩事而家變左咁細膽!

    工作人員姐姐, 係強的佢入去玩囉! 你話死唔死, 去玩都唔想!

    回覆刪除