真係要哩埋~
原本今日下午係唔出街嘅, 只係夜晚番去婆婆到食飯! 但係朋友仔個老婆生左個B成個月, 佢就問足我成個月幾時去佢到! 咁好啦, 見老公尋晚番通宵, 我地今日下午係屋企食完LUNCH就去啦!
今次朋友已經係第二個B, 做左人老豆, 真係唔同D, 佢主動話係太子等我, 唔使我轉咁多次車, 因為佢知道帶個小朋友出街, 係幾咁多嘢攪!
有錢真係唔同D, 朋友仔又換左屋, 今次間屋個廳仲大過我間屋, 兩個仔兩間房, 每間房都已經起碼有我間房兩倍咁大, 而佢亞媽住係佢隔離個單位, 望入去, 成間屋就成個PLAYTOWN咁, 而佢細佬就係隔離坐! 佢帶我去參觀完佢間屋, 真係唔係好想比佢嚟我到, 因為差天同地!
有時係到諗, 點解我老公唔係咁有錢嘅??? 生一個B有一個工人, 生第二個B, 就請多一個工人! 唔怪得而家D工人咁巴閉啦!
去完朋友到, 再番亞媽到, 更加覺得唔想比人知我亞媽住邊, 因為自卑心我都開始有喇! 因為點解我老豆同亞媽唔係有錢人嘅???
are u insane?
回覆刪除why u have such feelings ga
[版主回覆09/26/2012 12:35:13]當時個MOMENT, 同埋跟住個星期一都係成日諗住呢D嘢........
點解你要問你阿爸阿媽唔係有錢人呢?點解你唔問自己點解我唔係有錢人呢?老公係自己揀的,點解唔嫁一個有錢人呢?
回覆刪除[版主回覆10/03/2012 12:07:43]
[林林回覆09/28/2012 15:51:10]你答有囉
[版主回覆09/28/2012 15:36:01]唔係, 係因為而家有左個仔! 因為佢問番我, 我有冇個仔咁得意!
[林林回覆09/28/2012 15:24:59]係唔係你成日推開佢呀
[版主回覆09/28/2012 15:18:21]佢以前放工番嚟都會錫我一啖, 而家佢放工番嚟, 只係不停咁錫住滕滕! 我, 就好似睇唔到一樣..........!
[林林回覆09/28/2012 15:13:22]你自己諗多咗喇
[版主回覆09/28/2012 15:12:25]佢呢D就係要仔唔要乸喇~
[林林回覆09/28/2012 15:11:42]咪咁啦...
[版主回覆09/28/2012 15:07:42]之前好多愛囉, 自從滕滕出左世, 我諗唔知20%都有冇!
[林林回覆09/28/2012 15:01:30]而家都愛...
[版主回覆09/28/2012 11:40:21]咁嗰時就好愛嘅!
[林林回覆09/27/2012 17:45:17]哈哈哈哈,愛你咪得囉...
[版主回覆09/27/2012 17:22:20]就係只怪自己當初盲左
命既野無得恨 ga~
回覆刪除人睇你好, 你睇人好姐。
你唔去你個 friend 度之前都好開心, 都唔覺有乜問題 ga。
[版主回覆09/28/2012 11:41:57]我雖然見佢地唔使休, 但係我亦都知道個我個朋友係一個不受管束嘅人, 所以我雖然羨慕, 不過只係限於佢地唔使休呢一樣嘢, 其他, 亦不見得太樂觀!