http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
開學之後, 滕滕日日都有回條要簽, 所以我日日都會摷佢個書包嚟睇下, 今晚番嚟, 發現多左一本書! 原來, 係功課嚟!
你有無同佢講,以後要主動做功課呀[林林回覆09/28/2012 15:04:15]下年就大少少喇[版主回覆09/28/2012 11:39:58]我諗等佢再大小小先......![林林回覆09/27/2012 17:41:23]咁下年要佢開始自己做啦[版主回覆09/27/2012 17:22:59]今日下午講左啦, 佢話想等我番嚟先做呀!
你有無同佢講,以後要主動做功課呀
回覆刪除[林林回覆09/28/2012 15:04:15]下年就大少少喇
[版主回覆09/28/2012 11:39:58]我諗等佢再大小小先......!
[林林回覆09/27/2012 17:41:23]咁下年要佢開始自己做啦
[版主回覆09/27/2012 17:22:59]今日下午講左啦, 佢話想等我番嚟先做呀!