http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
因為我都係一個自私嘅人[版主回覆09/18/2012 16:12:52]咁又係~[林林回覆09/18/2012 16:03:20]如果每人都識咁諗之餘仲可以做到的話,呢個世界就太平了~~~[版主回覆09/18/2012 14:27:00]每個人都有自私嘅時候, 但係我覺得人與人相處, 如果想長久, 就一定要體諒!
因為我都係一個自私嘅人
回覆刪除[版主回覆09/18/2012 16:12:52]咁又係~
[林林回覆09/18/2012 16:03:20]如果每人都識咁諗之餘仲可以做到的話,呢個世界就太平了~~~
[版主回覆09/18/2012 14:27:00]每個人都有自私嘅時候, 但係我覺得人與人相處, 如果想長久, 就一定要體諒!