2012年9月13日 星期四

慨嘆~

突然間覺得, 點解人係自私嘅呢?!  盡可能我都會努力, 但係如果只係單一, 咁我會放手~

1 則留言:

  1. 因為我都係一個自私嘅人
    [版主回覆09/18/2012 16:12:52]咁又係~
    [林林回覆09/18/2012 16:03:20]如果每人都識咁諗之餘仲可以做到的話,呢個世界就太平了~~~
    [版主回覆09/18/2012 14:27:00]每個人都有自私嘅時候, 但係我覺得人與人相處, 如果想長久, 就一定要體諒!

    回覆刪除