2012年9月25日 星期二
懊惱~
點解, 我整下整下會變左咁樣嘅? 我搵嘢比滕滕學, 本身原意就係覺得佢係屋企悶, 想搵嘢比佢去玩下, 等佢可以浪費下D時間!
係暑假, 由7月開始, TOTAL 6個WEEKS嘅星期一三五, 我join左3個courses, 一個係專注力, 一個係英文禮儀, 而一個就係畫畫! 我好滿意呢三個courses, 因為3個都好輕鬆!
到而家番左學, 我想keep going 去比佢學嘢, 因為放左學佢只係對住個工人, 跟本就冇人同佢玩! 但係因為開左學, 呢d興趣班都好難搵下! 唯有都要去上下英文班!
星期一三六, 分別係3個地方上英文! 星期一 & 六, 上堂都係輕鬆形式咁唱下哥玩住咁上堂, 但係星期三番嚟嘅comment, 就油麻地, 因為第一堂番嚟, 滕滕就同我講, 個老師隻手好嗅, 而且仲好多毛! 感覺上滕滕好似唔係好鐘意咁! 再者, 如果滕滕鐘意的話, 佢會成日提住囉, 而星期三呢到, 佢冇!
因為之前去學畫畫嗰到轉左做星期六, 所以我改左去ymca, 係逢星期五去, 但係ymca呢到就只係齋畫畫, 又冇得做下手工仔, 所以滕滕又問住我仲咩唔去番之前嗰到畫, 咁換然之即係ymca呢到冇咁好玩啦!
所以今日我迫住問滕滕舊同學仔個媽咪, 佢個仔係邊到學畫畫! 問左之後, 打去間畫室到問, 有位, 係星期三, 仲可以夾埋時間同滕滕個好朋友一斉學! 真好! 而家, 本身星期三個英文班, 應該唔會再去學喇, 改左去畫畫!
就係夾時間問題, 我懊惱左幾個鍾, 因為我發現, 點解好似迫滕滕去上咁多堂嘅???
訂閱:
張貼留言 (Atom)
咁有無得退返啲錢呀?
回覆刪除[版主回覆09/28/2012 15:08:25]咁都係, 不過比起有D, 已經係好平好平架喇!
[林林回覆09/28/2012 15:01:57]都係錢...
[版主回覆09/28/2012 11:48:09]咁一堂又唔算好貴嘅!
[林林回覆09/27/2012 17:41:06]咁都好啲,蝕比佢唔抵嘛
[版主回覆09/27/2012 17:25:34]冇架! 不過呢個月都上完喇, 冇蝕!
我唔敢比姐姐帶阿仔4圍去。依家只報 星期 6, 上午台拳, 下午英文 炸 。
回覆刪除[版主回覆09/28/2012 17:16:49]咁可以remind多d姐姐, 同埋同滔滔講叫佢提醒下姐姐, 好似哥哥提醒妹妹咁(等佢以為自己大個仔 ), 咁就應該穩陣d~
[村姑 C 9 仔 *.*回覆09/28/2012 17:09:12]其實我覺得 ok, 佢都好緊張阿仔。之前 pn 未坐校車時都係佢湊返 & 放學。好多時佢情願自己用印尼揹帶揹阿仔都唔比佢自己行。
summer course 都係佢日日湊, 不過只得一程小巴落商場。時段又唔多車。
不過, 姐姐有時都有 d 傻野, 阿爸爸就唔多放心。
[版主回覆09/28/2012 14:30:19]如果睇到姐姐平時做嘢細心, 都唔怕去公園吖! 不過如果姐姐成日發夢, 就真係唔好喇~
[村姑 C 9 仔 *.*回覆09/28/2012 14:27:30]其實首先要同我老公洗腦。佢連姐姐帶阿仔去樓下公園仔玩都唔比。
[版主回覆09/28/2012 11:38:24]我觀察左姐姐我先比佢帶佢去上堂咋! 因為又怕姐姐唔細心, 又怕姐姐見到同鄉卦住傾計! 同埋, 我洗左滕滕個腦好耐, 話比佢知出街唔拖住, 會比人捉走左, 以後番唔到屋企! 不過, 佢地咁細個, 有時都唔聽話架, 姐姐都有時打嚟報串話佢唔比拖住架!