2012年9月16日 星期日

第一步


今日其實好攰, 因為尋晚瞓到半夜醒左, 又諗起嗰兩件衫...........

就算攰, 都要頂啦, 因為今日要去個簡介會到, 而呢個簡介會就係我期待已久嘅!

個簡介會, 其實係去做義工嘅前瞻, 其實聽佢地介紹去探訪d咩地方、咩人, 而呢個團體只係係7月先開始, 去過探訪都只係幾次, 由一對夫婦發起, 而呢對夫婦兩個都係社工!

呢個簡介會, 係九龍灣一個私人屋苑到開, 其實差唔多到時, 我都有小小驚驚地, 因為點解個簡介會會係私人地方攪, 而唔係係公眾地方? 如果係一個office到開, 我都冇咁驚! 一去到個lobby到, 個食焦就叫我直行(因為係1/F), 話係琴行嚟, 再去到門口, 個門鐘"禁"極都唔嚮冇人應! 就係呢個moment, 滕滕同我講"媽咪我有d驚呀!", 而佢隻小手就拍左個門一下! 就係呢一下, 過左一兩秒, 就有個同我差唔多年紀嘅男人嚟開門!

聽完個簡介會, 好豪不猶豫地就去交左$100, 因為雖然呢個團體只係剛剛開始, 但係我直覺上呢對夫婦好有心, 佢地講出嚟嘅嘢同我嘅諗法好似, 所以我就決定去一次!

$100啫~ 咁人地去老人院前都要整D嘢到時去派比老人家, 所以我覺得呢一百蚊都好合理, 充算如果比人厄, 都只係一次, 唔會有第二次啦!

而家, 就等到29号, 就可以去老人院探D公公婆婆喇, 亦都係我期待已久好想去做嘅一樣嘢! 如果可以, 遲D等滕滕大D, 佢可以幫到手的話, 我真係好想去老人院幫D公公婆婆剪下頭髮! 因為我已經一早諗定, 第日如果我退左休的話, 我真係好想好想搵一個地方係可以幫人剪頭髮架, 因為幫到人, 真係好開心!


1 則留言:

  1. 其實我有時都想做下義工架,但我成日都咁忙,唔知點抽時間出黎~~~
    [版主回覆09/18/2012 16:39:03]咁算啦, 都要得閑先可以嘅!
    [林林回覆09/18/2012 16:37:11]無喇,我怕佢下次打比我,我又推佢,我自己都唔好意思喇
    [版主回覆09/18/2012 16:09:23]咁你有冇再打比佢呀?
    [林林回覆09/18/2012 16:01:39]我有留電話架,但佢打電話比我問我個日得唔得閒時,我都咁啱有事在身,有次佢早一個月約我,我個日要去人地婚禮,由朝忙到晚,我即刻都推咗喇,自始之後,再無收過呢間機構嘅電話喇~~~
    [版主回覆09/18/2012 14:30:53]如果想, 就的起心肝囉! 因為我的起左, 所以就去報名!

    回覆刪除