今日, 前所未有咁肉痛! 我買左兩件T比我老公, 而我自己都買左兩件!
老公嗰兩件, 我已經預左budget, 所以已經有晒心理準備!
而我嗰兩件衫, 我勢估唔到, 超出左我預算3倍! 我心目中以為新款可能只係貴二三百, 但係我冇諗過係貴千幾蚊! 而且, 仲唔係而家嘅新款, 因為我知道舊年已經出左!
到左碌卡時, 一睇個銀碼, 心裏就爆一聲! 但係, 唔可能當時先嚟話太貴, 叫個sales 做refund架嘛, 只怪就自己之前冇問!
所以唯有怪自己今次堅實、堅戇居! 用耐用性嚟計, 呢兩年T, 如果我好好地咁保養, 每一次自己用手洗, 我諗都可以著到10年, 除非我唔再肥落去! 我唯有用呢個諗法嚟同自己講, 咁樣我會舒服D!
我唔夠膽同老公講我今次戇居得咁緊要, 因為同佢講, 真係一定比佢鬧死!
滕滕陪我買完衫, 我就同佢去行TOYS R US, 而今次一定要買嘢比佢, 因為自己買左咁貴嘅衫比自己, 如果我唔買番架車比佢, 我就真係對唔住自己喇!

老公嗰兩件, 我已經預左budget, 所以已經有晒心理準備!
而我嗰兩件衫, 我勢估唔到, 超出左我預算3倍! 我心目中以為新款可能只係貴二三百, 但係我冇諗過係貴千幾蚊! 而且, 仲唔係而家嘅新款, 因為我知道舊年已經出左!
到左碌卡時, 一睇個銀碼, 心裏就爆一聲! 但係, 唔可能當時先嚟話太貴, 叫個sales 做refund架嘛, 只怪就自己之前冇問!
所以唯有怪自己今次堅實、堅戇居! 用耐用性嚟計, 呢兩年T, 如果我好好地咁保養, 每一次自己用手洗, 我諗都可以著到10年, 除非我唔再肥落去! 我唯有用呢個諗法嚟同自己講, 咁樣我會舒服D!
我唔夠膽同老公講我今次戇居得咁緊要, 因為同佢講, 真係一定比佢鬧死!
滕滕陪我買完衫, 我就同佢去行TOYS R US, 而今次一定要買嘢比佢, 因為自己買左咁貴嘅衫比自己, 如果我唔買番架車比佢, 我就真係對唔住自己喇!
下次唯有忍下手啦
回覆刪除[版主回覆09/17/2012 16:01:01]我其實係專登出去買架, 但係我冇諗過, 又唔係今年新款, 會差咁遠多! 所以問都冇問幾多錢就話要喇!
咁其實鍾意就得啦,唔好放係心上~~~
回覆刪除[版主回覆09/18/2012 16:37:36]吓, 好似冇衫換咁囉! 同埋, 兩件都係紫色, 仲似冇換過衫!
[林林回覆09/18/2012 16:31:17]咁每個WEEK END都著佢咪好抵囉
[版主回覆09/18/2012 16:17:18]可以咁講, 如果用幾千蚊去買個袋, 去計番用嘅次數, 年期, 再加埋佢嘅品牌, 我就覺得值, 但係如果用同一價錢去買件 T, 就唔同計法喇, 因為唔會成日著T, 只係會WEEK-END有時著, 如果比我著足1O年而我唔肥的話, 係我角度都只係可以及格, 唔算係10分值得!
[版主回覆09/18/2012 16:12:22]如果當獎勵自己, 就唔會買衫囉, 因為我要係valuable & durable! 而valuable就唔多值囉, 因為只係一件衫, 而durable都還可以!
[林林回覆09/18/2012 16:02:15]當獎勵下自己得唔得?
[版主回覆09/18/2012 14:28:27]我鐘意, 不過如果知道咁貴, 我一定唔會買, 更何況, 只係一件衫, 跟本一D都唔值得, 就算我鐘意, 亦都不至於我會買!