2012年9月15日 星期六

肉痛!!!

今日, 前所未有咁肉痛! 我買左兩件T比我老公, 而我自己都買左兩件!

老公嗰兩件, 我已經預左budget, 所以已經有晒心理準備!

而我嗰兩件衫, 我勢估唔到, 超出左我預算3倍! 我心目中以為新款可能只係貴二三百, 但係我冇諗過係貴千幾蚊! 而且, 仲唔係而家嘅新款, 因為我知道舊年已經出左!

到左碌卡時, 一睇個銀碼, 心裏就爆一聲! 但係, 唔可能當時先嚟話太貴, 叫個sales 做refund架嘛, 只怪就自己之前冇問!

所以唯有怪自己今次堅實、堅戇居! 用耐用性嚟計, 呢兩年T, 如果我好好地咁保養, 每一次自己用手洗, 我諗都可以著到10年, 除非我唔再肥落去! 我唯有用呢個諗法嚟同自己講, 咁樣我會舒服D!

我唔夠膽同老公講我今次戇居得咁緊要, 因為同佢講, 真係一定比佢鬧死!

滕滕陪我買完衫, 我就同佢去行TOYS R US, 而今次一定要買嘢比佢, 因為自己買左咁貴嘅衫比自己, 如果我唔買番架車比佢, 我就真係對唔住自己喇!


2 則留言:

  1. 下次唯有忍下手啦
    [版主回覆09/17/2012 16:01:01]我其實係專登出去買架, 但係我冇諗過, 又唔係今年新款, 會差咁遠多! 所以問都冇問幾多錢就話要喇!

    回覆刪除
  2. 咁其實鍾意就得啦,唔好放係心上~~~
    [版主回覆09/18/2012 16:37:36]吓, 好似冇衫換咁囉! 同埋, 兩件都係紫色, 仲似冇換過衫!
    [林林回覆09/18/2012 16:31:17]咁每個WEEK END都著佢咪好抵囉
    [版主回覆09/18/2012 16:17:18]可以咁講, 如果用幾千蚊去買個袋, 去計番用嘅次數, 年期, 再加埋佢嘅品牌, 我就覺得值, 但係如果用同一價錢去買件 T, 就唔同計法喇, 因為唔會成日著T, 只係會WEEK-END有時著, 如果比我著足1O年而我唔肥的話, 係我角度都只係可以及格, 唔算係10分值得!
    [版主回覆09/18/2012 16:12:22]如果當獎勵自己, 就唔會買衫囉, 因為我要係valuable & durable! 而valuable就唔多值囉, 因為只係一件衫, 而durable都還可以!
    [林林回覆09/18/2012 16:02:15]當獎勵下自己得唔得?
    [版主回覆09/18/2012 14:28:27]我鐘意, 不過如果知道咁貴, 我一定唔會買, 更何況, 只係一件衫, 跟本一D都唔值得, 就算我鐘意, 亦都不至於我會買!

    回覆刪除