2012年9月6日 星期四
新抱!
以前就話唔好得罪奶奶, 而家今時今日, 社會變左, 所以而家真係唔好得罪D新抱!
好似大細佬個老婆咁, 我亞媽, 即係佢奶奶, 唔係一個黑人憎奶奶, 亦都唔係一個麻煩奶奶, 只係一個長氣奶奶啫, 又冇話過佢, 又冇比說話過佢聽, 呢個女人當正我一家好似得罰佢祖宗十八袋咁, 成都唔會帶個女出嚟比我地見, 而我亞爸亞媽如果想見個孫, 就要hou呢個女人唔係屋企, 先至可以上去睇佢個女! 而我老豆, 好有骨氣, 因為如果要hou呢個女人唔係到先可以上去, 佢寧願唔去!
我未生之前, 同我奶奶都冇咩嘢, 但係生左之後, 就開始有變化, 因為大家諗嘢唔同, 我覺得滕滕曵, 佢仲話佢乖, 滕滕做錯嘢, 佢仲係到笑住嚟助長佢, 所以我唔老嚟! 成日帶埋d唔知d咩嘅嘢食嚟, 連佢自己都唔知係咩嘢嚟, 佢居然問我可唔可以比滕滕食! 結果, 當然係唔可以啦, 咁佢自己好冇引咁帶番走, or 我直頭係佢面前比左個工人! 其實, 我唔係唔想唔尊重佢, 但係我唔明, 點解連自己都唔知係咩嘅嘢, 都可以比個孫食! 如果我要左一次, 佢次次都會帶d狗屎垃圾嚟, 跟住又好冇引咁帶番走, 既然係咁, 我堅決d話唔要好過啦!
因為佢由縱滕滕開始嘅一刻, 我就開始反感! 係我角度, 錯就係錯, 曵就係曵, 乖就係乖, 點都唔可以曵都要講成乖囉! 所以我開始越嚟越唔想搵埋奶奶一斉出街!
呢個幾兩個星期, 我係到整理呢兩年d相, 我睇番, 舊年好多時我都會叫埋奶奶一斉出去, 但係今年, 我冇!
一來, 同埋滕滕出去,滕滕會特別曵, 我唔想! 二來, 我每次一諗起, 奶奶有咩狗屎垃圾都搵我去做, 而老爺過身時, d銀行股票, 就識得搵佢d女去做, 我就更加條氣唔順! 因為既然佢個女咁忙, 咁點解關於錢嘅嘢, 就搵佢個女去, 而d狗屎垃圾嘅嘢, 奶奶就覺得佢個女唔得閑, 所以就搵我!
所以而家, 我明白到, 如果第日我想滕滕多d番嚟屋企, 我一定千祈唔可以得罪佢老婆, 因為冇左個仔都不突止, 而且仲連個孫都未必有得見! 因為, 而家我唔鐘意我奶奶, 佢亦都唔會成日可以同我地去街, or 可以同我地一斉去
訂閱:
張貼留言 (Atom)
我唔鍾意我奶奶,最好呢世唔好比我見到佢,憎撚死佢......
回覆刪除[版主回覆09/13/2012 11:45:23]
[林林回覆09/13/2012 10:15:11]我諗佢想拆骨多啲,哈哈哈
[版主回覆09/13/2012 09:52:20]佢見你入左門, 可能想你同佢DUM骨呀!
[林林回覆09/12/2012 16:45:45]我結咗婚之後,佢對我態度變晒
[版主回覆09/12/2012 14:49:23]我而家, 先開始唔想見到佢! 呢D, 都係佢個女整成!
99都係少見為妙....到而家我都仲未同佢2老開火, 都係因為少見咋....大時大節見3次咁大把咋
回覆刪除[版主回覆09/17/2012 14:25:30]我唔可以同我奶奶開拖, 因為我老公一定唔會幫我, 所以我一定要出口術!
你可以見3次啫, 我唔可以! 佢D巴閉家姐番去食飯, 我一定要去! 好慘!!!