2012年9月12日 星期三

我係一個衰家姐~


尋日亞媽打比我, 佢話打細佬打比佢, 要番屋企住, 因為佢同佢老婆抄左獲勁嘅! 聽到亞媽講, 我有D擔心, 因為早前亞爸亞媽打算去旅行, 我叫兩個細佬夾錢, 我怕因為要攞錢出嚟而另到佢兩公婆嘈交, 所以我打去問細佬仲咩事!

另一方面, 知道細佬要番屋企住, 我有D開心, 因為我知道我細佬又再次頂佢老婆唔住, 應該係頂番佢老婆, 所以先嚟左場大戰! 我細佬, 一向都好忍佢老婆, 就連過時過節, 佢老婆都唔會比我細佬帶個女嚟我屋企, 佢都可以忍得, 原因我細佬比佢老婆食住左就梗, 同埋, 我細佬唔想同佢老婆嗌交, 好多時都忍左佢就算! 就係因為忍, 咁忍下忍下, 佢老婆就越嚟越過份, 我細佬, 就不停咁忍忍忍忍!

自從細佬個女出左世之後, 我細佬都冇番過屋企, 因為之前每一次佢番嚟, 都係因為佢兩個嘈交! 而細佬每一次番嚟, 佢就好似放監咁, 去邊到都可以, 又唔使下下比人話, 亦都唔使睇人面色!

我細佬唔出去蒲, 只係好耐唔耐會出去飲下酒, 可能幾個月先得一次, 因為佢晚晚都收工收好夜, 因為佢公司係接job做function, 所以收工番到屋企都12點! 而放假, 都會係屋企! 唯一, 就係鐘意打機囉, 但係佢又未至於打機打到痴左線嗰隻, 因為都要湊女架嘛!

我打比細佬, 佢話唔關去旅行夾錢嘅事, 而係佢老婆明知佢約左人食飯, 知道嗰時冇嘢, 係臨出去時就開始發癲! 可能細佬真係忍得好辛苦, 所以今次還佢拖!  聽到後, 我冇叫細佬唔好同佢老婆嘈呀, 反而我同細佬講唔好讓步, 因為佢平時已經係好過份, 如果再係咁落去, 第日佢真係賤過地底泥, 再者佢連自己老豆老母都唔尊重, 但係我老豆老母唔可以唔尊重囉! 所以今次我一定撐佢, 一定唔可以就咁就算!

雖然已經生左個女, 但係做人亞媽, 乜唔係應該要做好旁樣嘅咩? 成日發癲, 又唔識尊重人! 所以就算係生左個女, 唔係可以大晒囉!  而且, 佢老婆都唔當我地呢邊係自己人, 咁有嫲嫲爺爺, 都=冇! 咁如果係咁, 我唔介意我細佬離婚, 因為佢係男人, 仲可以去搵第個女婆! 我唔希望我細佬成日比隻惡雞悔

1 則留言:

  1. 你個細細佬都好好仔,咁都忍到個老婆,但係佢又會留係你爸爸媽媽屋企幾耐呢?最後咪又係返去老婆身邊...
    [版主回覆09/18/2012 16:39:57]跟本就係啦! 所以我叫佢今次企硬D囉!
    [林林回覆09/18/2012 16:38:37]咁細細佬縱到佢咁
    [版主回覆09/18/2012 16:08:44]咁佢老婆, 初初識嗰時都冇咁過份架!
    [林林回覆09/18/2012 15:51:38]唉~~~細細佬比個老婆咁攪法,真係好慘呀......
    [版主回覆09/18/2012 15:24:16]個女未出世時, 幾個月會番嚟一輪, 細佬就話番嚟係放監! 個女而家成4歲, 已經成4年冇番過嚟喇!

    番下嚟都好, 可以比佢透透氣! 因為一番嚟, 最少都有半個月!

    回覆刪除