上個星期因為要帶滕滕去覆診, 所以番學放學都係我! 就係因為咁, 佢嗰日就十分之扭計! 結果第二日, 我要送架車比佢, 要佢答應我以後番學都唔可以再咁扭計, 唔可以再話要番之前嗰間, 唔可以再話唔鐘意間新學校喇!
其實, 滕滕真係幾聽教, 因為佢第二朝如常知道我起身後, 就九秒九彈起, 驚死我走左去咁, 知道我唔會帶佢番學, 佢就開始扁咀(想喊), 於是乎我就即刻話, 我應承左佢買車之後就要乖, 我做左, 咁佢都應該要應承我, 番學唔可以喊! 講完, 佢就忍住唔喊出嚟, 睇到佢係刻制緊自己!
呢個星期番學, 睇到真係開始接受左新學校, 因為姐姐話佢每日番學都有進步, 由入去學校唔多捨得之後, 就開始OK, 跟住尋日仲好開心咁自己入學校!
今日, 老師打電話嚟, 講番滕滕呢排番學情況係幾好架! 睇到佢心情越嚟越好, 越嚟越適應, 已經開始同其他同學有交流喇! 而且, 坐佢隔離個女同學, 仲好鐘意佢, 成日係咁攬住佢潻~!
我同老師講, 滕滕係受教架, 如果同佢講, 佢明左, 佢就會去做! 老師聽到我咁講, 佢都話: "係呀! 佢真係算幾乖架喇!"
做亞媽, 最開心都係, 自己個仔比人讚, 而且仲係比老師讚!

其實, 滕滕真係幾聽教, 因為佢第二朝如常知道我起身後, 就九秒九彈起, 驚死我走左去咁, 知道我唔會帶佢番學, 佢就開始扁咀(想喊), 於是乎我就即刻話, 我應承左佢買車之後就要乖, 我做左, 咁佢都應該要應承我, 番學唔可以喊! 講完, 佢就忍住唔喊出嚟, 睇到佢係刻制緊自己!
呢個星期番學, 睇到真係開始接受左新學校, 因為姐姐話佢每日番學都有進步, 由入去學校唔多捨得之後, 就開始OK, 跟住尋日仲好開心咁自己入學校!
今日, 老師打電話嚟, 講番滕滕呢排番學情況係幾好架! 睇到佢心情越嚟越好, 越嚟越適應, 已經開始同其他同學有交流喇! 而且, 坐佢隔離個女同學, 仲好鐘意佢, 成日係咁攬住佢潻~!
我同老師講, 滕滕係受教架, 如果同佢講, 佢明左, 佢就會去做! 老師聽到我咁講, 佢都話: "係呀! 佢真係算幾乖架喇!"
做亞媽, 最開心都係, 自己個仔比人讚, 而且仲係比老師讚!
我想問,滕滕有無攬返個女同學?滕滕有無鍾意個女同學?滕滕有無主動問人攞電話,地址,email?你有無查過女同學屋企背景?可唔可以對襯家?
回覆刪除[版主回覆09/17/2012 14:27:19]所以囉, 如果唔對路我就算架喇, 我唔想人地係背後話我煩呀!
[熙媽回覆09/16/2012 23:38:09]有d 人真係得把口架咋....好似熙熙好鐘意某個同學仔咁..次次都係我做主動, 好似你咁講喇, 一隻手掌真係唔嚮囉
[版主回覆09/13/2012 17:38:30]唔打啦, 如果佢有心, 佢都會再搵我架啦~
[林林回覆09/13/2012 17:25:31]咁你跟個電話過去,如果佢反應冷淡,你都唔洗再理佢咯
[版主回覆09/13/2012 17:11:12].............如果係你, 我個仔留左言比你, 你之後會唔會覆? 佢媽咪上次見到面時, 同我講如果搵到D咩course比滕滕上, 可以話埋比佢聽, 等佢個仔可以一斉去, 但係, 我send左msn比佢兩次, 佢都冇覆我...........
咁又或者可能人地唔想煩......
[林林回覆09/13/2012 16:48:46]會唔會人地忙緊唔得閒咋
[版主回覆09/13/2012 16:28:59]上次個同學仔, 我都攞左佢媽咪電話啦, 但係好奇怪囉, 見面時就好熱情,成日係咁叫工人帶滕滕平日去佢到, 但係我係MSN搵佢, 佢又唔係次次覆, 滕滕打比佢想搵佢個仔, 佢又唔覆~ 所以我就話一隻手拍唔嚮囉!
[林林回覆09/13/2012 16:22:54]咁畢業時,記得攞人電話呀
[版主回覆09/13/2012 14:15:13]好難~ 好似佢以前間學校咁, 住隔離個同學好FRD, 咁我都好主動搵佢媽咪, 希望可以KEEP住耐唔耐見面! 但係有時D嘢, 一隻手拍唔嚮, 都要另外一隻手一斉拍架!
[林林回覆09/13/2012 12:50:30]咁得喇,keep住聯絡,既然鍾意就要keep住,你都幫手keep
[版主回覆09/13/2012 11:40:26] 冷靜D!!! 而家都係小朋友對小朋友, 係佢地心中冇分性別, 只係覺得喜歡對方! 即係好似我地大人咁, 有眼緣啫!
不過, 我都有問佢, 佢鐘唔鐘意呢個同學, 佢都答我"鐘意!"