之前JOIN左個團體, 係去做義工嘅, 等等等, 終於等到今日喇!
今日同滕滕係去老人院探訪D老人家, 雖然只係等個大約兩個鐘, 去到又冇咩做, 只係同D老人家厄厄手, 吹吹水, 但係就見到D老人家好開心!
有D老人家好熱情, 好鐘意小朋友, 有D直頭想攬住滕滕, 睇到滕滕有D驚(因為唔識架嘛!), 我就繼續拖住佢續一同D老人家厄手, 問佢地食左飯未, 咁就可以等滕滕唔使咁怕喇!
滕滕見到D老人家好多嘢問, 又問我點解個婆婆隻眼咁嘅! 又問我仲咩呢個婆婆食廁紙! 又問我仲咩呢個公公個頭CHOK下CHOK下! 所有滕滕問我嘅問題, 我都只係答佢, 佢地老喇, 所以有眼睛又唔好, 身體又唔好囉~ 因為呢個位, 我真係有小小唔係好識答, 雖然話佢地咁老聽唔係好清楚, 但係萬一如果佢地有D真係聽到的話, 明明去探佢地係開心, 但係變左hurt左佢地就唔好喇!
今日只係去探訪左兩個鐘, 但係個人就好攰but已經好滿足!
你真係有愛心!
回覆刪除我真係衰, 我有 d 怕老人家 d 老人味。
[版主回覆10/03/2012 20:37:34]而家d仔真係冇鬼用架, 我唔想個仔第日要老婆唔要老母囉!
[村姑 C 9 仔 *.*回覆10/03/2012 13:50:15]我只可以對自己識既老人家有愛心。唔識既暫時都唔得。我都知自己, 我阿爸阿媽都會老, 所以依家都成日灌輸阿仔要尊敬&錫佢地 law。希望佢唔我唔理我啦 ~
[版主回覆10/03/2012 13:15:38]其實唔使太驚d老人家, 因為老到唔多郁得, 佢地都唔想, 而且有d又唔係成日有屋企人去睇佢地, 咁我地去一陣, 就可以比到一天嘅快樂佢地!
講真, 我地遲早都老, 我都唔想滕滕第時怕左我老而唔多理我架`!
[村姑 C 9 仔 *.*回覆10/03/2012 13:11:07]都係果句, 你真係好人。我真係做唔到, 唔我話阿仔, 我驚我自己驚到出晒面, 真係 hurt 爆 d 老人家。
[版主回覆10/03/2012 12:05:18]其實我都有小小怕架, 尤其係D老人家好肉緊拉到滕滕好埋時, 我都怕佢地D口水飛落滕滕到!
不過, 都係一陣啫, 走時我都同滕滕洗手抺面, 跟住就番屋企沖涼囉!
老人家見到小朋友係肉緊啲架喇~~~
回覆刪除[版主回覆10/10/2012 12:15:57]呢樣我都知, 如果唔係, 我奶奶次次入襯嚟, 仲咩事要成叉日捉住我講嘢啫!
[林林回覆10/04/2012 12:28:01]係呀,其實老人家同小朋友一樣,有人陪下都好開心
[版主回覆10/03/2012 20:32:33]我知, 因為佢地開心嘛!