2012年9月3日 星期一

好味道吖~

 
今日放工, 去左攞榴槤月餅!  食完飯, 第一時間就開嚟食!





嘩~ 真係幾鬼好味! 滕滕今年係第一次食, 佢都話好味! 更係啦, 成五十幾蚊一個架, 更係好味啦~





2 則留言:

  1. 個衰豬唔抗拒榴槤咩?
    [版主回覆09/05/2012 14:44:01]佢鐘意食, 係因為凍嘢~

    回覆刪除
  2. 你每年都會買一盒榴槤月餅喎~
    [版主回覆09/05/2012 14:44:34]舊年買左兩盒食唔晒, 食左好耐~

    回覆刪除