http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
個衰豬唔抗拒榴槤咩?[版主回覆09/05/2012 14:44:01]佢鐘意食, 係因為凍嘢~
你每年都會買一盒榴槤月餅喎~[版主回覆09/05/2012 14:44:34]舊年買左兩盒食唔晒, 食左好耐~
個衰豬唔抗拒榴槤咩?
回覆刪除[版主回覆09/05/2012 14:44:01]佢鐘意食, 係因為凍嘢~
你每年都會買一盒榴槤月餅喎~
回覆刪除[版主回覆09/05/2012 14:44:34]舊年買左兩盒食唔晒, 食左好耐~