2012年9月26日 星期三

好叻仔咩?!


工人姐姐同滕滕玩緊LEGO之際, 滕滕想張一嚿LEGO 砌係一個冇SUPPORT個地方, 工人一睇到就同佢講: 嘩~ 你砌呢到要小心D喎, 得唔得架?!

滕滕: 更係得啦! 點解唔得先! 我咁叻仔~!

一聽到, 我就望一望隻豬仔, 我問佢: 乜你好叻架咩?!

原來滕滕對自己都幾有信心喎!

2 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2012年9月29日 清晨7:54

    有信心係好事黎~ 唔好打擊佢呀 !
    [版主回覆10/02/2012 11:59:45]我冇, 我成日都讚佢"幾靚仔喎!", "幾叻仔喎!" 攪到佢成日都不知幾得開心呀!

    回覆刪除
  2. 有幾叻豬先???
    [林林回覆10/04/2012 12:28:22]
    [版主回覆10/03/2012 20:32:03]我都想知!

    回覆刪除