2012年9月8日 星期六

Quality~


今日同滕滕去YMCA上堂, 因為可能未去過新環境, 所以滕滕都喊左兩句, 我就唯有氹佢玩完出嚟就比糖佢食!

都算係咁啦, 喊左兩句就忍住收聲喇! 所以出左房等左幾分鐘之後, 我就去左買糖比滕滕喇!

買完糖, 去番滕滕個課室出面, 有個媽媽係D隙睇下佢自己個仔! 我見到有個媽媽係到, 我就問佢, 仲有冇聽到有小朋友係到喊!

係閑談當中, 個媽媽個同佢幾個朋友自組左個course, 所以要搵人嚟問(好明顯, 佢想表達佢朋友多, 已經自組比佢個仔上堂)! 我做人都幾客氣, 因為佢一路講, 我都只係答"係呀!", 一d串嘅感覺都比唔到佢! 可能係咁樣, 佢就食住嚟繼續同我講, 因為佢自組course, 係想搵d有質素嘅小朋友同佢個仔一斉上堂, 唔而家上緊呢個course咁, 唔識d小朋友, 又唔知係咩質素!

聽到個媽媽講"質素", 我當堂望一望佢一身嘅打扮係乜! oh~ my god! 咁高質素, 都係一個師奶嚟, 點解唔係周身名牌嘅???

到放學, 又再撞到個媽媽去接佢個仔, 我又再望下佢個仔嘅一身打扮, oh~ my god! 真係又唔見到佢個仔個質素又幾好囉! 都係一件街方裝背心啫! 同埋, 今次個媽媽手攞一袋二袋嘅餸! 個心諗, 乜咁高質素, 咪又係都要去街市買餸! TIL~!!!

3 則留言:


  1. [版主回覆09/11/2012 12:48:55]我剛E-MAIL左比你.......不過, 我諗諗下, 唔同區可能有唔同, 所以你都係打去問下好D喇!
    [村姑 C 9 仔 *.*回覆09/10/2012 17:37:36]唔好理 d 8婆。咁把閉, 同千億身抱 d 女做同學呀笨!

    滕滕學乜野呀?
    我都想去 YMCA 搵野比滔滔學。不過我好懶, 仲未攪。
    我個 friend 話 YMCA 教 SWIMMING 都 GOOD! 我個 friend 個女 5 歲。
    [版主回覆09/10/2012 15:56:23]我又唔係好明, 佢咁高嘅Quality, 仲乜又要係YMCA呢D地方上堂呀?!

    回覆刪除
  2. 咁可能佢都只想搵啲同級數嘅人啫,哈哈
    [版主回覆09/11/2012 15:06:21]佢同我嘅質素唔同, 所以唔想同佢講囉~
    [林林回覆09/11/2012 14:47:53]每人質素定義都唔同呢...
    [版主回覆09/11/2012 12:44:44]佢講到明話要搵d乖, 又聽話嘅小朋去自組呀!

    回覆刪除
  3. 佢d質數可能收得好埋呢. 
    [版主回覆09/11/2012 15:10:41]我D質素, 都唔係人人睇到架!

    回覆刪除