今日係Disneyland silver card open day, 我約左熙媽同熙熙1445係門口等! 以為今日會有小小雨可能會冇咁辛苦, 點不知, 又晒又熱, 都不知幾好天!
我地夾啱時間, 去冇耐, 就開始有巡遊喇, 睇完個巡遊就開始去玩!
我地一共玩左三個, 就係巴斯光年, 小小世界, 同埋揸車, 真係數都數得出!
玩左一陣, 我地就食下雪糕啦! 兩個都幾鬼靚仔吖! 熙熙皮膚白雪雪, 所以就白色鬚, 滕滕皮膚就黑麻麻, 所以就啡色鬚, 真係sexy~!
玩完3個之後, 我地就行去toy story 嗰邊, 點不知一入去, 就開始天黑, 一開始天黑, 就開始越嚟越多人喇.......早知唔入去啦, 因為toy story 嗰邊跟本就冇嘢啱佢地玩, 想影下相都難, 因為多人多到爆炸囉!
呢兩條友仔, 今次真係有交流喇, 行路會拖住, 又會互相篤背脊, 都幾攪笑, 唔似之前咁各有各不瞅不睬!
真係越夜越多人, 我地行左入去toy story先發現lai 嘢, 因為行左一入又唔比人行番轉頭, 因為d工作人員話預備放煙花, 要由另外嗰邊走出去喎! 真大獲~ 唔怪得好似番大陸咁, d人係咁行另外嗰邊啦! 但係又冇指示嗰, 攪到我地4條友仔行餐懵架囉!
其實五點幾開始我已經開始有小小暈, 感覺上同第一次嚟嗰次暈有小小似, 所以熙媽叫我坐一陣先好再去玩, 點不知一暈, 就暈左幾個鐘, 番到屋企都仲暈緊, 所以地去完toy story 嗰邊見到咁多人,兩隻豬仔又叫抱, 咁就7點零鐘就走喇!
唉~ 咁熱咁晒, 我又唔想好似上次咁十二點幾入去, 但係開始落太陽, 又越嚟越多人, 跟本個個遊戲都話最少排隊要一個鐘, 咁點玩呀?!
紫色件polo衫好靚喎...
回覆刪除下次唔該你帶帽,帶風扇仔,最緊要係飲水
不過咁,中秋之後轉涼喇,你可以去多啲喇
[版主回覆10/01/2012 22:44:04]我都係咁話!
[熙媽回覆10/01/2012 10:04:14]星期六就係咁,希望11月再去會好d la
[版主回覆09/28/2012 15:05:06]知喇, 而家次次入去都有帶喇!
[林林回覆09/28/2012 14:52:07]但都會曬,要帶傘,太陽眼鏡呀
[版主回覆09/28/2012 11:48:53]我諗下次去嘅11月應該唔暈喇卦~
[林林回覆09/27/2012 17:39:38]或者如果你下次咁熱天氣去呢啲咁空曠嘅地方,你帶定退熱貼,貼後頸,手褶位,背部...不過最好就唔好咁熱去啦,朋友
[版主回覆09/27/2012 17:27:03]閃馬, 就係囉! 所以赤到入肉呀!!!
我下次試下張支水放係你講嗰個位先, THX!
[林林回覆09/27/2012 17:19:54]熱得滯你散唔到熱呀,再飲多啲水啦,或者係手腳個褶位敷冰吖(你明唔明我講邊個褶位呀?
[林林回覆09/27/2012 17:16:52]閃馬個件,我係機場duty free買咗,好似1,800
[版主回覆09/27/2012 17:12:50]呢件, 就係上次去買食左我隻車嘅其中一件, 呢件都唔赤, 只外嗰閃馬嗰年先入肉呀~
我已經帶左傘架喇, 好多時都避開唔係太陽下, 我亦都有飲水, 差唔多已經飲左成支, 但係都暈囉!!!