So cute my baby~!
滕滕而家有個習慣, 番學前放學後番到屋企就會打比我, 今朝佢打電話嚟, 第一句: "早晨!"
明明係巴士"恰"緊眼瞓嘅我, 都當堂醒晒!
放學番到屋企, 佢打比我, 我就會問佢, 今日係學校有冇曵呀!
上個星期六同佢出緊去TST時, 佢無啦啦自己爆左出嚟, 佢話因為佢成日傾計, 所以老師掉左佢位!
死唔死吖~ 番左學都未夠一個月就已經比老師話佢口水多過茶喇!
因為已經掉左位喇, 所以尋日放學我就問佢有冇曵! 佢居然答我"冇!", "不過, 坐我隔離嘅同學好鐘意我, 佢又攬我呀, 所以我都攬番佢!"
哈~ 都已經掉左位啦, 咁快又比個新識同學攬住! 所以話, 其實小朋友去適應新環境, 真係睇下佢地點去接受! 而佢接受左喇, 話咁快就話又比另外一個同學攪住! 就係因為未掉位之前, 坐隔離嘅女同學好鐘意佢, 成日攬住佢, 所以我估老師頂佢地唔順, 所以先掉佢位! 而家, 話咁快又嚟喇!
噢~~~咁怏分咗手了,咁攬佢呢個男定女呀?
回覆刪除[版主回覆09/21/2012 14:41:34]我都係好怕D人死老豆咁款!
[林林回覆09/21/2012 14:35:39]咁又係,最怕啲人黑口黑面
[版主回覆09/21/2012 14:12:42]佢成日都笑架, 佢又唔會嬲爆爆咁對住人, 咁先有朋友架嘛!
[林林回覆09/21/2012 12:15:37]滕滕真係有人緣
[版主回覆09/21/2012 11:51:58]掉左位之後, 嗰個都係女仔嚟~
CHRIS ee 都成日比先生調位架啦. 調到成班男同學圍住我坐, 而我可以隔住個男生同另一個女同學傾計囉. 嘩哈哈
回覆刪除正式係死剩把口.
[版主回覆09/26/2012 12:14:44]咁似通常想隔離嗰個人掉個位比自己, 就隔住條友嚟傾計, 迫條友自己出手!