http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
滕滕早兩日係學校整左個BB, 佢話今晚要同BB一斉瞓喎!一斉瞓? 瞓一陣就好啦, 唔好成晚卦~ 所以瞓左一陣, 我就攞開BB喇, 不過滕滕即時問我: "媽咪, 你仲咩攞開佢呀?"我答佢"唔攞開我又點攬住你啫!", 滕滕一聽到, 當堂一言驚醒夢中人咁笑住答我: "咁又係喎!"
哈哈哈哈哈哈哈,滕滕好可愛~~~[版主回覆11/19/2012 11:15:55]每個小朋友都係鐘意爸爸媽媽錫!
哈哈哈哈哈哈哈,滕滕好可愛~~~
回覆刪除[版主回覆11/19/2012 11:15:55]每個小朋友都係鐘意爸爸媽媽錫!