2012年11月17日 星期六

心情不佳........


今朝伯父走左喇, 聽家姐講佢走得好安詳, 唔辛苦............

原本今晚約左梓祐嚟食飯, 不過後嚟都cancel左, 因為冇咩心情去買蟹買刺身番嚟.

其實知道伯父走得咁舒服, 都算安慰, 因為早幾年表嬸走時, 足足拖左幾日, 仲要好辛苦咁係到呻吟.  而家, 大家都可以抖抖. 唔使再走嚟走去.

1 則留言:

  1. 最緊要係走時無痛苦
    [版主回覆11/28/2012 17:46:42]係~

    回覆刪除