我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2012年11月17日 星期六
心情不佳........
今朝伯父走左喇, 聽家姐講佢走得好安詳, 唔辛苦............
原本今晚約左梓祐嚟食飯, 不過後嚟都cancel左, 因為冇咩心情去買蟹買刺身番嚟.
其實知道伯父走得咁舒服, 都算安慰, 因為早幾年表嬸走時, 足足拖左幾日, 仲要好辛苦咁係到呻吟. 而家, 大家都可以抖抖. 唔使再走嚟走去.
1 則留言:
林林
2012年11月27日 晚上11:34
最緊要係走時無痛苦
[版主回覆11/28/2012 17:46:42]係~
回覆
刪除
回覆
回覆
新增留言
載入更多…
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
最緊要係走時無痛苦
回覆刪除[版主回覆11/28/2012 17:46:42]係~