2012年11月29日 星期四

多士~

有好多時我番工, 行過隔離村答車, 經過一間麵鋪嘅後門, 見到有個伙計用打邊爐嗰D gas 爐係到燒魚, 當期時我就諗番起, 以前讀書時亞sir 好似講過咁樣燒嘢食法, 係唔可以, 同埋會對身體有害, 個伙計咁樣燒d魚去比人食, 咪可能會食死人???

我成個星期不斷咁whatsapp去問朋友, 問下有冇人知個害處係邊之際...........係上個星期六, 我聽到滕滕話唔想食麵包, 咁工人就話: "我整比你食啦, 好似之前咁, 你好鐘意架!".  過左一陣, 我就見到滕滕攞住左塊麵包, 好似多士咁烘過嚟!

我見到就好好奇咁問個工人係點整, 一問, 原來佢開著個煤氣煮食爐, 用明火燒塊麵包!!!

OH MY GOD!!!! 乜咁大獲呀!!!

當期時已經食左一啖嘅滕滕聽到我係到叫, 就停左口冇食喇! 而我, 就即刻去掉左塊麵包!

我雖然問左一個星期, d朋友好多都只係知小小, 不過細佬答我個答案就最容易明, 因為佢話: 如果d煤氣係d火到仲未燃料晒, 而又吸入左d食物到, 而人長期咁樣食法, 就會生cancer喇!

我明白個工人知道滕滕可能就咁食麵包食到悶, 想用第二種整法去令到佢食多d嘢, 但係, 大佬, 唔好亂嚟先得架!!!


1 則留言:

  1. 其實煎pan唔落油,放塊麵包慢火煎都可以有多士效果
    好彩你及早發現,如果唔係,滕滕將來就受苦喇
    [版主回覆12/03/2012 15:03:59]佢地d人冇文化架, 知識水平又唔高, 所以佢地跟本都唔知咁樣食係有害! 所以就係因為咁, 佢地成個國家咁多人都要出外做外勞之嘛!
    [林林回覆12/01/2012 09:50:34]你叫佢下次一齊食,佢咁樣同喂毒品比小朋友食有咩分別?
    [版主回覆11/30/2012 15:53:28]我估已經食左幾次喇~ 所以, 我跟住即刻教佢, 好似你所講咁用煎PAN係上面唔落油咁煎囉!

    真係問少句都唔得!

    回覆刪除